اجاره کانکس ۱۲ متری در تهران با ۵۰ میلیون پیش و ماهی ۲۰۰ هزار تومان +عکس

© Fotolia / ZIQUIUپرداخت مالیات یک آمریکایی با ۵ فرغون پول خرد برای تنبیه اداره حمل و نقل
پرداخت مالیات یک آمریکایی با ۵ فرغون پول خرد برای تنبیه اداره حمل و نقل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2022
اشتراک
به دنبال افزایش اجاره‌بها و قیمت مسکن در تهران، پدیده‌های پشت‌بام خوابی، بی ‌ار ‌تی خوابی و کانکس‌نشینی در حال رواج است.
به گزارش اسپوتنیک، بررسی آگهی‌های آنلاین نشان می‌دهد که اجاره کانکس با نرخ‌های متفاوت و شرایط مختلف در حال رواج است و پدیده کانکس‌نشینی در تهران در حال افزایش است. گزارشی از افزایش کانکس‌نشینی در تهران منتشر شد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است و واکنش‌های انتقادی کاربران را به همراه داشته است.
سایت فرارو در این گزارش به نقل از یک مشاور املاک نوشته است: "دیده‌ام که تعدادی از همکاران ما کانکس اجاره داده‌اند. چنین مواردی در نقاطی همچون یافت آباد و نعمت آباد به وفور وجود دارد، چراکه بورس فروش و اجاره کانکس در این مناطق قرار دارد. به همین دلیل می‌توان مواردی از اسکان خانواده‌ها را در کانکس‌های اجاره‌ای این منطقه پیدا کرد." درباره قیمت اجاره این کانکس‌ها هم آمده: "یک کانکس ۱۲ متری در یافت آباد، ۱۰ میلیون پول پیش و ۶۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه طلب کرده است. در منیریه تهران گرانترین کانکس اجاره داده می‌شود. این کانکس دارای بخاری، گاز و یک حیاط ۱۵ متری مستقل هم هست و پول آب و برق آن هم در اجاره لحاظ شده است. صاحب آگهی به فرارو گفته کانکس را فقط به دو نفر اجاره می‌دهدکه برای آن ۵۰ میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهانه ۲۰۰ هزار تومانی تعیین کرده است."
کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند دوباره زاغه ‌نشینی و حاشیه نشینی در حال رواج است و ریشه این موضوع تنها بی‌کفایتی و بی‌تدبیری مسئولین قبلی و فعلی در ایران هستند. این مدیران نالایق با بی‌توجهی به مسائل روز جامعه ایران و با سرپوش گذاشتن بر آنها سبب بروز چنین اتفاقی شده‌اند و هر روز زندگی برای مردم دشوارتر از قبل می‌شود و مردم برای امرار و معاش دچار مشکل شده‌اند.
این کاربران ضمن اینکه معتقدند گرانی و تورم در ایران سبب مشکلات بسیاری شده است و حتی امنیت و آسایش شهروندان نیز به خطر افتاده است، عنوان می‌کنند به قدری ریشه‌ی این مشکلات قوی شده است که نه تنها به این زودی‌ها این مسائل برطرف نخواهد شد بلکه زندگی نیز دشوارتر می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала