پیام خداحافظی سردار آزمون به هواداران زنیت+ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پیام خداحافظی سردار آزمون به هواداران زنیت
پیام خداحافظی سردار آزمون به هواداران زنیت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
اشتراک
سردار آزمون که انتقالش به تیم بایرلورکوزن قطعی شد در پیامی از هواداران تیم سابقش خداحافظی کرد و امیدوار است یک بار دیگر به این تیم برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، بازکن فوتبال ایرانی سردار آزمون در پیامی تصویری که صفحه رسمی باشگاه زنیت در توئیتر هم آن را منتشر کرده، با هواداران تیم زنیت خداحافظی کرد.
آزمون به هواداران تیم فوتبال زنیت گفت: سلام عرض می‌کنم به هواداران عزیر باشگاه زنیت. خواستم از شما بابت حمایت‌هایتان و اینکه مرا در این سه سال حضورم در زنیت تحمل کردید تشکر کنم. شما واقعاً از من حمایت کردید و به همین دلیل هم باید از شما تشکر کنم. من رابطه بسیار خوبی با هواداران و همه عوامل باشگاه زنیت داشته‌ام و خواهم داشتم. خیلی دوست ندارم خداحافظی کنم اما امیدوارم که یک روز به این تیم برگردم و روزهای خوشی که با این تیم داشتم ادامه دهم.
پیش از این در خبرها آمده بود که سایت تیم سنت پترزبورگ، زنیت و بایرلورکوزن برای انتقال سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به باشگاه لورکوزن در نقل و انتقالات زمستانی به توافق رسیدند.
این مهاجم پیش از این با بایر قرارداد امضا کرده بود. این بازیکن فوتبال قرار بود در تابستان و در پایان قرارداد با زنیت به این باشگاه آلمانی برود.
بعداً اطلاعاتی در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه سنت پترزبورگ می تواند مهاجم را به دلیل نقض مقررات پزشکی جریمه کند یا به تیم دوم بفرستد. آزمون روز جمعه اعلام آمادگی کرد که حتی در صورت انتقال به تیم دوم، تا پایان فصل برای این باشگاه "بمیرد".
آزمون در فوریه ۲۰۱۹ به زنیت پیوست. این مهاجم ۶۲ گل و ۱۷ پاس گل در ۱۰۴ بازی برای "آبی-سفید-آبی" انجام داده است. به عنوان بخشی از زنیت، آزمون سه عنوان قهرمانی ملی، یک جام و دو سوپرکاپ روسیه را به دست آورد. این مهاجم بهترین گلزن فصل ۲۰۱۹/۲۰ و بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۰/۲۱ بر اساس RFU شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала