رئيس جمهور اسرائيل برای ديدار رسمی عازم امارات شد

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر رئيس جمهور اسرائيل براي ديدار رسمی عازم امارات شد
رئيس جمهور اسرائيل براي ديدار رسمی عازم امارات شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
اشتراک
اسحاق هرتزوگ، رئیس‌جمهور اسرائیل برای اولین بار به امارات متحده عربی سفر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسحاق هرتزوگ، رئیس‌جمهور اسرائیل و همسرش برای اولین سفر دولتی به امارات متحده عربی سفر کردند و طی آن با ولیعهد محمد بن زید آل نهیان، حاکم واقعی این کشور دیدار و با نمایندگان محافل سیاسی و تجاری، دفتر گفتگو خواهند کرد. رئیس جمهور کشور یهود گفت.
برای اولین بار در تاریخ، رئیس جمهور اسحاق هرتزوگ و بانوی اول میشال هرتزوگ صبح امروز به دعوت شیخ محمد بن زید آل نهیان، حاکم امارات و ولیعهد ابوظبی برای دیدار به امارات متحده عربی سفر کردند.
اسرائیل آماده ارائه حمایت امنیتی به امارات پس از حملات ابوظبی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2022
اسرائیل آماده ارائه حمایت امنیتی به امارات پس از حملات ابوظبی است
رئیس جمهور اسرائیل و همسرش پس از ورود به امارات با شیخ عبدالله بن زید وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی امارات دیدار خواهند کرد. سپس وی و همسرش در یک مراسم رسمی در کاخ سلطنتی پذیرایی خواهند شد. بعداً رئیس جمهور اسرائیل و بانوی اول در مراسمی با رهبران جوامع یهودی ساکن این کشور شرکت خواهند کرد. برنامه این سفر دو روزه همچنین شامل دیدار با تجار اماراتی و افتتاحیه روز ملی اسرائیل توسط دوک در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی است.
وی پیش از ترک تل آویو گفت: " امروز صبح به همراه همسرم میشال عازم سفری تاریخی به امارات متحده عربی هستم. پس از انعقاد توافقنامه صلح بین اسرائیل و امارات از امارات متحده عربی دیدن خواهیم کرد. من با خود برکت صلح و پیام صلح را برای کل منطقه، به مردم منطقه می‌آورم. صلح، رفاه، پیشرفت و رشد را به نفع مردم منطقه به ارمغان می آورد."
اسحاق هرتزوگ از ولیعهد به خاطر دعوت و شجاعت برای دستیابی به توافق صلح با اسرائیل تشکر کرد و گفت که این "یک سیگنال به کل منطقه می فرستد که صلح تنها جایگزین برای مردم است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала