خشم مسافران از اقدام عجیب خلبان پرواز کیش به تهران +ویدئو

© Photo / IRNAهواپیمای شرکت مسافربری زاگرس
هواپیمای شرکت مسافربری زاگرس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2022
اشتراک
خلبان پرواز تهران به کیش به دلیل اعتراض مسافران با حرکت ناگهانی آن‌ها را مجبور به نشستن کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از ناآرامی مسافران پرواز کیش به تهران شرکت وارش به روایت یکی از مسافران با واکنش‌ کاربران فضای مجازی همراه شده است.
در این ویدئو یکی از مسافران پرواز گفته است هواپیمایی وارش پرواز ۵۸۲۱ ساعت ۱۵:۰۰ از کیش به تهران در شرایطی که ۲ بار مسافرین را سوار و پیاده کردند بعد از ۶ ساعت تاخیر برای این‌که مسافرین ناراضی را مجبور به نشستن کند، دست به اقدام عجیبی زده است‌. به ادعای برخی مسافران، خلبان این پرواز با وجود سرپا بودن مسافرین با زن و بچه کوچک چند بار اقدام به حرکت ناگهانی کرده که باعث ترس مسافران از جمله زنان و بچه‌ها شد. این هواپیمایی تاکنون توضیحاتی در این‌باره ارائه نداده است.
تعدادی از کاربران با دیدن این ویدئو بیان می‌کنند اقدام این خلبان ناشیانه، از روی عصبانیت و به دور از عقل بوده و گمان می‌کنند اگر در شرایط مسافران این پرواز قرار می‌گرفتند، تحمل شرایط برایشان سخت می‌شد. جمعی از کاربران نیز بر این باورند که مسئولین مربوطه باید نسبت به آرامش مسافران احساس مسئولیت داشته باشند تا سایر خدمتگزاران مردم اجازه چنین رفتارهایی را به خود ندهند. اما برخی از کاربران اعتقاد دارند این یک اتفاق معمولی بوده و به نظرشان مردم بیش از حد به دنبال جنجال در فضای مجازی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала