سوپرایز ستاره فوتبال پرتغالی برای تولد دوست دخترش +عکس، ویدئو

© AP Photo / Joel C Ryan/Invisionنکات جالبی درباره روابط کریستیانو رونالدو و دوست دخترش
نکات جالبی درباره روابط  کریستیانو رونالدو و دوست دخترش  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
اشتراک
انتشار ویدئو و عکس‌های سوپرایز بزرگ کریستیانورونالدو برای تولد دوست دخترش در دبی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستین رونالدو فوتبالیست مشهور پرتغالی به مناسبت تولد جورجینا رودریگز ویدئویی از جورجینا را روی برج خلیفه دبی، که بلند ترین برج دنیا می‌باشد به نمایش درآورد و نوشت: "بهت تبریک می‌گم عشقم."
این سوپرایز در حالی بود که چند روز پیش صحبت‌هایی از طرف خانواده جورجینا رودریگز منتشر شده بود که او را شیطانی‌ترین زن دنیا خطاب کرده بودند. جورجینا بعد از شهرت خانواده‌اش را رها کرد. دایی جورجینا درباره او گفت: "وقتی پدر جورجینا در زندان بود، من او را کنار خود نگه داشتم و تمام مخارجش را برعهده گرفته بودم، جورجینا بعد از اینکه با رونالدو وارد رابطه شد ما را کلا فراموش کرد، احتمالا به خاطر این است که مثل او لاکچری زندگی نمی‌کنیم. جورجینا یک زن شیطانی است این را به رونالدو هم گفته بودم او حتی به کسی نگفته بود که پدرش در سال ۲۰۱۹ فوت کرده."
خواهر جورجینا هم اضافه کرد: "وقتی تولد پسرم بود از جورجینا خواستم که از کریس رونالدو بخواهد تا پیرهن پسرم را برایش امضاء کند و جورجینا در جواب گفت نمی‌خواهد با این کارها مزاحم تعطیلات کریس رونالدو بشود."
کریس رونالدو و جورجینا رودریگز سال‌هاست که باهم رابطه دارند و در حال حاضر در انتظار تولد دوقلو‌هایشان هستند.
کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این دوخبر اخیر از جورجینا، واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند. عده‌ای عنوان می‌کنند رونالدو با این کارش جواب تمام فامیل‌ها و خانواده جورجینا را داد. جمعی از کاربران هم به این موضوع اشاره می‌کنند که صد در صد دختر خوب و با اخلاقی هست که آرامش را به رونالدو داده و زندگیش را به خوبی اداره می‌کند که کریس به این شکل جواب همه و کسایی که وجه همسرش را خراب کرده بودند را داد، چندین سال است درکنار هم به خوبی زندگی می‌کنند اگر زن شیطانی یا بدی بود تا رونالدو او را رها کرده بود نه اینکه برای بار دوم دیگر از او فرزند داشته باشد.
برخی دیگر از کاربران هم عنوان می‌کنند احتمالا از نقطه ضعف رونالدو که گفته بود خانواده پرجمعیت دوست دارد استفاده می‌کند و وقتی فرزندان زیادی به دنیا آورد و ازدواج می‌کند و آن موقع ذات اصلیش را نشان می‌دهد و از آنجایی که بین دونفر اموال نصف می‌شود طلاق می گیرد و می‌رود چراکه کسی که خانواده خودش را رها کرده بار دیگر هم می‌تواند این‌ کار را کند. اما کاربران دیگر در پاسخ به این نظرات عنوان می‌کنند رونالدو خودش فکر همه جا را کرده است برای همین تا الان ازدواج نکرده است و اموال بعد از سه سال تعلق می‌گیرد نه همان سال اول ازدواج و بسیاری از سلبریتی‌ها قصد ازدواج ندارند حتی با وجود فرزندان زیاد. و در رابطه به خانواده‌اش مشخص است ولشان نکرده و از دستشان فرار کرده است تا زندگی خودش را بسازد و گاهی وقتا یک اتفاقایی در جمع خانواده رخ می‌دهد که فقط خود شخص می‌داند و تصمیم می‌گیرد ارتباطش را به حد صفر برساند پس بهتر از ما قضاوت نکنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала