رستوران وحشت عربستان با پیشخدمت‌های زامبی‌ و خون آشام +ویدئو

© AFP 2023 / Valerie Maconآمریکایی ها ، اینترنت را ابزارلازم در زمان حمله موجودات فضایی و زامبی ها می دانند
آمریکایی ها ، اینترنت را ابزارلازم در زمان حمله موجودات فضایی و زامبی ها می دانند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
اشتراک
یک تجربه منحصر به ‌فرد و توام با لذت خوردن و البته ترسیدن با حضور پیشخدمت‌هایی در لباس‌های ترسناک برای مشتریان متقاضی در ریاض به وجود آمده است.
به گزارش اسپوتنیک، رستورانی در پایتخت عربستان افتتاح شده است که برای مشتریانش این فرصت را فراهم می‌کند تا با اشباح غذا بخورند. به نقل از روزنامه سعودی المناطق، برای اولین بار در عربستان رستورانی به این شکل افتتاح می‌شود. در این رستوران در کنار هر میز یک شبح هم حضور دارد که نوعی سرگرمی برای مشتریان رستوران فراهم می‌کند. غذاهای این رستوران کاملاً عادی است اما در ظروفی رعب‌انگیز سرو می‌شود، گارسون‌ها هم کار عادی خود را انجام می‌دهند و همانند رستوران‌های مشابه در کارِ به وحشت انداختن مشتریان وارد می‌شوند. در این رستوران ۲۴بازیگر حضور دارند که نمایش‌های رعب و وحشت را در سانس‌های ۱۰ تا ۱۲ دقیقه اجرا کرده و به شکلی کاملاً حساب‌شده طبق سناریوی از پیش طراحی‌شده رفتار می‌کنند.
تجربه غذا خوردن همراه با ترس برای مشتریانی که رویای این اتفاق را داشتند فراهم شده است. در این رستوران وحشت، گارسون‌ها در ظرف‌هایی به شکل سربریده انسان غذا را سرو می‌کنند و یا با ماسک‌های ترسناک خود در لحظه‌ای که مشتری حتی فکرش را هم نمی‌کند ظاهر می‌شود و ابتدا دل مشتری را آشوب می‌کنند بعد با چای و شیرینی از آنها پذیرایی می‌کنند. این تجربه متفاوت و توام با لذت خوردن و ترسیدن با پیشخدمت‌هایی در لباس "خون‌آشام‌" و "زامبی" در رستوران‌ "سایه‌ها" فراهم شده است.
کاربران نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. برخی عنوان این تجربه برای افرادی که تمایل دارند این اتفاق را تجربه کنند و فیلم‌های زامبی و خون آشام را دنبال می‌کنند کاملا مناسب است و فرصت مناسبی را برای آنها فراهم کرده است. جمعی عنوان می‌کنند به این ترتیب مشتریان متوجه کیفیت غذا نمی‌شوند و ختی کمتر از چیزی که میل دارند می‌خورند.
کاربرانی معتقدند این علاقه و تمایل به حضور در این رستوران را افراد کم عقل می‌پسندند. این کاربران این اقدام را یک حماقت عنوان می‌کنند. اما گروهی عنوان می‌کنند در پس پرده‌ی این کارها دلیلی وجود دارد و به همین دلیل هم هست که فیلم زامبی می‌سازند. و اما برخی از کاربران در پاسخ به افرادی که عنوان می‌کنند این اتفاق را نمی‌پسندند می‌گویند دلیلی وجود ندارد که شخصی از هر آنچه رعب دارد و تمایل به شنیدن و دیدن آن ندارند دیگران نیر همان را بپسندند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала