خوشحالی وصف نشدنی بانوان ایرانی از اولین حضورشان در ورزشگاه آزادی +ویدئو

© Photo / IRNAزنان در ورزشگاه آزادی تهران
زنان در ورزشگاه آزادی تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
اشتراک
تصاویر حضور بانوان در ورزشگاه آزادی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، اولین حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه آزادی به عنوان هوادار و تماشاگر با واکنش‌های مثبت کاربران همراه شده است.
حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه آزادی تهران با حال و هوای تازه‌ای همراه شد. آن‌ها که در اولین حضورشان در استادیوم آزادی برای تماشای دیدار بین تیم‌های ایران-عراق آمده بودند، این تیم را همراه با مردان تشویق کردند.
خبرگزاری‌های ورزشی در این رابطه نوشتند: "دیدار بین تیم‌های ایران و عراق برای نخستین بار با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی به خوبی و بدون مشکل برگزار شد." در میان تصاویر زیبا و لحظات به یاد ماندنی از حضور بانوان در بازی ایران-عراق تصاویری از هنرمندان نیز به چشم می‌خورد. سامان احتشامی نوازنده پیانو عکسی به همراه همسرش منتشر کرد.
بسیاری از کاربران با ابراز رضایت و شادمانی بسیار، این اتفاق را قدم مهمی در راستای برابری حقوق زن و مرد در ایران دانسته و عنوان می‌کنند این اتفاق به ظاهر ساده که در هر نقطه از دنیا یک حق طبیعی می‌باشد، در ایران با چالش‌های زیادی مواجه شده و پس از پیگیری‌های فراوان اقشار مختلف، اکنون به تصویب رسیده و اجرایی شده است.
اما عده‌ای از کاربران همچنان با این مسئله کنار نیامده و آن را بر خلاف موازین عرف و شرع جامعه می‌دانند. این دسته از کاربران اعتقاد دارند استادیوم ورزش فوتبال مکان مناسبی برای بانوان ایرانی نیست. برخی از کاربران نیز بیان می‌کنند به اجبار قوانین فیفا این شرایط برای بانوان فراهم شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала