راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری در پایتخت ایران + عکس

© Sputnik / Siyavash Sobhgahi واکنش پلیس تهران به پیشنهاد عرضه دولتی مواد مخدر
واکنش پلیس تهران به پیشنهاد عرضه دولتی مواد مخدر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
اشتراک
ضرغامی : تهران با توجه به ظرفیت‌های بالای خود در زمینه گردشگری می‌تواند با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های حمل و نقل این امکان را برای گردشگران داخلی و خارجی ایجاد کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نخستین روز از نمایشگاه گردشگری از راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری با مدیریت شهرداری تهران خبر داد.
وی وجود وسایل حمل و نقل به منظور معرفی مناطق گردشگری پایتخت را الزامی دانست و افزود: "تهران با توجه به ظرفیت‌های بالای خود در زمینه گردشگری می‌تواند با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های حمل و نقل این امکان را برای گردشگران داخلی و خارجی و همچنین شهروندان تهرانی ایجاد کند.
موضوع بیمه هنرمندان صنایع‌دستی و راهنمایان گردشگری را در دولت پیگیری می‌کنیم و امیدوارم هر چه جلوتر می‌رویم این بیمه ساماندهی شود و افرادی که بیشتر به بیمه نیاز دارند، مانند زنان سرپرست خانوار در اولویت قرار دارند".
شهرداری تهران امسال با دو غرفه ۳۱ و ۳۲ در سالن ۳۸ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حاضر و به معرفی ظرفیت های گردشگری شهر تهران پرداخته است.
در مدت برگزاری این رویداد در بخش گردشگری نشست‌های متنوع، پنل‌ها، کارگاه‌ها و میزگردهای تخصصی با حضور اساتید و فعالان این حوزه برگزار می شود. فضایی مجزا هم برای مذاکرات B to Bبه صورت مجازی و حضوری برای فعالان و متخصصان صنعت گردشگری در نظر گرفته شده است.
همچنین در بخش صنایع‌دستی علاوه بر معرفی شهرها و روستاهای صنایع‌دستی ملی و جهانی، بخشی برای نمایش آثار هنری اساتید و نام‌آوران صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اختصاص داده شده است. در این نمایشگاه به منظور حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان‌های کمتر برخوردار، غرفه‌های رایگان به هنرمندان ١٢ استان، اختصاص یافته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала