خاندوزی: اگر بانکی وام بدون ضامن نداد، مدیر شعبه را برکنار کنید

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
اشتراک
وزیر اقتصاد ایران: مدیر بانکی که وام بدون ضامن ندهد را برکنار کنید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران در گردهمایی سراسری مدیران شبکه بانکی کشوربه مدیران عامل بانک‌ها اعلام کرد در صورتی که تخلف شعبه بانکی در پرداخت تسهیلات بدون ضامن تایید شود، بیدرنگ مدیر شعبه را برکنار کنید.
در این همایش، هادی، اخلاقی، مدیر عامل بانک تجارت گزارشی از چگونگی اجرای پنج دستور رئیس جمهور به نظام بانکی ارائه کرد که بر اساس آن، دستورالعمل‌های مربوطه برای تسهیل ارائه تسهیلات به مردم بلافاصله از ابتدای هفته گذشته در شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.
جزئیات حذف ۴ صفر از پول ملی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
آیا پرداخت وام های خرد در ایران متوقف خواهد شد؟
اخلاقی افزود: از دیگر دستورات رئیس جمهور به نظام بانکی، برخورد با بدحسابان بانکی است که در این زمینه، با تکمیل اطلاعات و اطلاع‌رسانی‌های مجدد بر اجتناب از ارائه خدمات بانکی به این افراد تاکید شد. از سوی دیگر، برای برگشت اضافه برداشت‌های برخلاف مصوبات شورای پول و اعتبار، دستورالعمل شورای پول و اعتبار در این زمینه در حال تصویب است تا بانک‌ها در این زمینه برای اخذ سود به صورت یکسان عمل کنند.
این مدیر عامل بانک از شکل‌گیری کمیته‌ای در بانک‌ها به منظور بررسی موانع خدمات رسانی به مشتریان برای اعمال اصلاحات خبر داد.
وزیر اقتصاد ایران در این نشست از مدیران عامل بانک‌ها درخواست کرد که تا فردا ظهر بخشنامه مربوط به نحوه پرداخت تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن را در سایت بانک خود در اختیار مردم قرار دهند تا آن‌ها بتوانند از جزئیات و شرایط آن‌ها آگاه شوند. علاوه براین، شیوه نظارت و اعتراض بر عملکرد شعب نیز در سایت بانک‌ها درج شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала