حمله سايبرى به سامانه دوربین‌های امنیتی اسرائیل + عکس

© Fotolia / Tomasz Zajdaهک سایت های دولتی عربستان پس از حمله تروریستی تهران
هک سایت های دولتی عربستان پس از حمله تروریستی تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2022
اشتراک
شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل در گزارشی از هک سامانه دوربین‌های امنیتی اسرائیل توسط گروه موسوم به "عصای موسی" خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل در گزارشی از هک سامانه دوربین‌های امنیتی اسرائیل توسط گروه هکری موسوم به ماتا موشه (عصای موسی) خبر داد.
در این گزارش آمده است: تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که از دوربین‌های امنیتی موجود در تمامی نقاط اسرائیل گرفته شده است و به طور اخص این تصاویر از خیابان‌های تل‌آویو و نیز دوربین‌های امنیتی مستقر در محدوده دیوار غربی مسجد الاقصی هستند.
این کانال تلویزیونی با متهم کردن ایران به دست داشتن در این اقدام افزود که این گروه به زبان عبری در پیامی نوشته است که مدت‌های مدیدی است که ما بر شما و تمامی فعالیت هایتان اشراف داریم، گام به گام و لحظه به لحظه این اشراف وجود دارد، این تنها بخشی از فعالیت ماست که از طریق دسترسی به دوربین‌های امنیتی به دست آورده ایم، به شما در مکان و زمانی که تصور نمی‌کنید ضربه وارد می‌کنیم.
شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل در ادامه اعلام داشت که "پیام ارسال شده به زبان عبری با اشتباه‌های دستوری همراه بود." در ویدئوی منتشر شده در کانال تلگرامی این گروه هکری شماره خودروها و نوع آن‌ها کاملا مشخص است و نشان می‌دهد که هکرها موفق شدند از طریق دوربین‌های امنیتی آنها را به دست آورند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала