اعمال ممنوعیت ورود به روسیه برای برخی سیاستمداران اتحادیه اروپا

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه در رتبه بندی ثبات اقتصادی به بالاترین مکان در طول تاریخ خود رسید
روسیه در رتبه بندی ثبات اقتصادی به بالاترین مکان در طول تاریخ خود رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2022
اشتراک
روسیه ورود روسای تعدادی از شرکت‌های نظامی خصوصی اروپایی و برخی از سیاستمداران اتحادیه اروپا را به این کشور ممنوع کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه اعلام داشت که مسکو تصمیم گرفته است تا فهرست نمایندگان اتحادیه اروپا را که از ورود به روسیه منع شده‌اند، گسترش دهد، این فهرست شامل روسای تعدادی از شرکت‌های نظامی خصوصی اروپایی و همچنین برخی از سیاستمداران کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.
همانطور که در بیانیه این وزارتخانه آمده است، مسکو، با پیروی از اصل عمل متقابل و برابری، تصمیم گرفت لیست نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و موسساتی را که از ورود به قلمرو فدراسیون روسیه منع شده اند، گسترش دهد.
آمریکا: اعمال تحریم ها علیه روسیه در حال حاضر ممکن است بی اثر باشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2022
آمریکا: اعمال تحریم ها علیه روسیه در حال حاضر ممکن است بی اثر باشد
در این بیانیه آمده است: اقدامات تلافی جویانه روسیه، اول از همه، روسای شرکت‌های نظامی خصوصی اروپایی را که در مناطق مختلف جهان فعالیت می‌کنند و به دلایلی در مقامات اروپایی بروکسل ایجاد حساسیت نمی‌کنند، تحت تأثیر قرار داد.
وزارت خارجه روسیه افزود: لیست پاسخ (روسیه) همچنین با نمایندگان سازمان‌های مجری قانون، مقامات مقننه و اجرایی تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا که شخصاً مسئول ترویج سیاست‌های ضد روسی و "تحمیل" اقداماتی هستند که حقوق مشروع مردم و رسان‌های روس زبان‌ را نقض می‌کنند، تکمیل شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала