اظهارات لاوروف درمورد احتمال جنگ با ناتو

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2022
اشتراک
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، درباره احتمال وقوع جنگ گفت: اگر جنگ به روسیه بستگی داشته باشد، جنگی رخ نخواهد داد، اما مسکو اجازه نخواهد داد که منافع امنیتیش نادیده گرفته شود.
به گزارش اسپوتنیک، لاوروف در مصاحبه با شبکه های رادیویی روسی اسپوتنیک، اخو مسکوی، "گاواریت مسکوا" و "کومسومولسکایا پراودا"، در پاسخ به این سوال که آیا در چارچوب پیشنهادات مسکو برای تضمین های امنیتی و واکنش غرب به آنها، جنگی رخ خواهد داد یا خیر، گفت: "اگر بستگی به فدراسیون روسیه داشته باشد، جنگی رخ نخواهد داد. ما جنگ نمی خواهیم، ​​اما همچنین اجازه نمی دهیم که به منافع ما حمله شود، ما همچنین اجازه نخواهیم داد که منافع ما نادیده گرفته شود".
Исполняющий обязанности министра иностранных дел РФ Сергей Лавров - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2022
لاوروف: تهدیدهای آمریکا برای وادار کردن سفیر روسیه به ترک آمریکا، گستاخانه است
ایالات متحده و ناتو روز چهارشنبه پاسخ های پیشنهادات درباره تضمین های امنیتی را به روسیه تقدیم کردندد. پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که اگر ایالات متحده درخواست کند پاسخ این کشور به پیشنهادهای امنیتی روسیه منتشر نشود، مسکو این کار را نخواهد کرد. وزیر خارجه روسیه در عین حال افزود که البته شایسته است افکار عمومی در روسیه و سایر کشورها از ماهیت واکنش واشنگتن به پیشنهادات روسیه مطلع شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала