طارمی در باره پیروزی تیم ملی ایران چه گفت؟+ عکس

CC BY 4.0 / IRNA / مهدی طارمی
 مهدی طارمی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
اشتراک
مردم ایران از پیروزی تیم ملی ایران در بازی با تیم عراق به وجد آمدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "فارس"، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیم ملی مقابل عراق و صعود به جام جهانی اظهار داشت همین که مردم از این پیروزی شاد شدند برای ما کفایت می کند.
وی افزود: "ان‌شاالله در بازی های آینده هم بتوانیم با اقتدار برنده شویم تا هم مردم خوشحال شوند و هم قدرت و اقتدار ایران را در آسیا نشان بدهیم.
ابتدا از تمام افرادی که از اردوی بحرین در کنار ما بودند و اکنون در جمع ما نیستند تشکر می‌کنم. نبودن آنها در اینجا در حیطه کاری من نیست اما از ماساژور قبلی تیم و همچنین مهدی خراطی تشکر می‌کنم. همچنین جای سردار آزمون و مهدی قائدی که جای‌شان در این جشن صعود خیلی خالی است. خیلی دوست داشتم همه این عزیزان و افرادی که درمورشان حضور ذهن ندارم تشکر می‌کنم.
درباره بازی هم باید بگویم در 15-10 دقیقه ابتدایی اصلا خوب نبودیم اما رفته رفته با تغییراتی که در نحوه بازی‌مان انجام شد تیم بهتر شد و موقعیت‌هایی که به دست آوردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. خیلی سرتر از عراق بودیم و بازی خیلی بهتری انجام دادیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم و با توجه به شرایطی که قبل از بازی وجود داشت مثل دیر آمدن بازیکنان لژیونر ناهماهنگیدر دقایق ابتدایی طبیعی بود. با این وجود شاد کردن دل مردم و برای ساعاتی لبخند آوردن روی لب آنها با انجام دادن یک بازی خوب برای ما خیلی مهم بود. از این بابت خدا را شکر می‌کنم و مبارک همه مردم ایران و فوتبالدوستان باشد.
صد درصد پتانسیل صعود به مرحله بعدی جام جهانی را داریم، اما این مسائل بستگی به برنامه‌ریزی دارد که باید خیلی دقیق و منظم انجام شود. به جام جهانی رفتن یک بحث است، تیم ملی ایران قدرت اول آسیاست و خودش را در این قاره به تیم‌ها اثبات کرده، اما تا زمانی که برنامه منظم و دقیقی نداشته باشیم نمی‌توان به این موضوع دست پیدا کرد.
باید اردوهای مرتب و بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برگزار کنیم تا بچه‌ها بتوانند با بازیکنان و تیم‌های بزرگ دنیا تنه به تنه شوند. از این طریق استرس از بازیکنان تیم ملی دور خواهد شد. پتانسیل صعود به دور دوم جام جهانی را داریم اما باید برنامه‌ریزی دقیق و منظمی وجود داشته باشد، همچنین باید امکانات مناسبی در اختیار مربی تیم ملی قرار داده شود. خواسته‌های بازیکنان هم باید عملی شود، زیرا هر چه مشکلات کمتر باشد تیم ملی ایران عملکرد بهتری خواهد داشت. با تمام برنامه‌ریزی‌ها می‌توانیم به این موضوع دست پیدا کنیم".
طارمی در خصوص وضعیت پرداخت پاداش تیم ملی توضیح داد و گفت: «چرا دنبال حاشیه هستید؟ (باخنده) ما اکنون بازی را برده‌ایم و این بحث‌ها را باید با فدراسیون انجام بدهید. خودم باید در مورد داستان‌های زیادی با فدراسیون صحبت کنم، اما اکنون مهم‌ترین موضوع شاد بودن دل مردم است. از رسانه‌ها می‌خواهم این انرژی مثبت را در جامعه بولد کنند، ان‌شاءالله تمام مشکلات هم حل شود. در خصوص پیشنهاد باشگاه آرسنال انگلیس به پورتو مبنی با معاوضه من با اوبامیانگ، باید گفت اکنون بهتر است در مورد تیم ملی صحبت کنیم. زیرا این تیم اکنون به جام جهانی رفته. من امروز ساعت 6 صبح به ایران آمدم، مستقیم هم از خواب بلند شدم و به ورزشگاه آمدم».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала