دیدار وزرای خارجه ایران و قطر

© Photo / IRNAحسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران
حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
اشتراک
وزرای امور خارجه ایران و قطر صبح امروز در تهران با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر صبح امروز با حسین امیر عبداللهیان همتای ایرانی خود در محل وزارت خارجه ایران دیدار و رایزنی کرد.
در این دیدار طرفین در مورد آخرین تحولات دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی رایزنی و گفت وگو کردند. وزیران امور خارجه ایران و قطر سه شنبه شب هم به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفت وگو کرده بودند.
حمید رضا دهقانی، سفیر ایران در قطر نیز در پیامی توئیتری از دیدار با معاون وزیر خارجه قطر پیش از سفر محمد بن عبدالرحمن آل ثانی به تهران خبر داد و نوشت: دیدار و گفتگو با سرکار خانم لؤلؤه الخاطر معاون وزیر و سخنگوی وزارت خارجه قطر در مورد روابط دوجانبه، فروم دوحه و تحولات منطقه در آستانه سفر معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر به کشورمان بسیار مفید بود.
پیش از این سفیر ایران در قطر، بامداد روز چهارشنبه با اشاره به گفت و گوی تلفنی اخیر وزیران امور خارجه ایران و قطر در توئیتی به اهمیت این گفت‌وگوی تلفنی اشاره کرد و نوشت: روابط که نزدیک باشد، تحولات که سریع باشد، موضوع که مهم باشد، در یک شب دو تماس تلفنی برقرار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала