تیم ملی ایران با پیروزی بر عراق به جام جهانی راه یافت

CC BY 4.0 / IRNA / مهدی طارمی
 مهدی طارمی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
اشتراک
تیم ملی فوتبال ایران در حضور محدود تماشگران به دیدار تیم ملی فوتبال عراق رفت و با کسب پیروزی یک بر صفر به جام جهانی راه یافت.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ایران در جریان رقابت های انتخابی جام جهانی امروز در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور محدود تماشگران به دیدار تیم ملی فوتبال عراق رفت.
حضور زیبای بانوان در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار ایران و عراق + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
حضور زیبای بانوان در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار ایران و عراق + عکس، ویدئو
تیم ملی ایران با ترکیب؛ امیر عابدزاده، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی(کمال کامیابی‌نیا)، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس(میلاد سرلک)، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی(کریم انصاری‌فرد) در مقابل تیم عراق با ترکیب؛ فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، حسن رائد، فرانس پطرس، سعد عبدالامیر، محمد علی عبود، امیر العماری(حسن عبدالکریم)، احمد فرحان(محمد جاهز)، بشار رسن(علی ابراهیم) و ایمن حسین(علا عباس) به میدان رفت.
در دقیقه ۴۸ پاس جهانبخش با اشتباه مدافع عراق همراه شد و توپ به مهدی طارمی رسید و این مهاجم توانست گل نخست بازی را به ارمغان آورد. با این گل تیم ایران توانست برای ششمین بار به جام جهانی صعود کند.
تیم ملی فوتبال ایران پیش از این در جام‌جهانی ر دوره‌های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ حضور داشت. این ششمین حضور تیم فوتبال ایران در بازی های جام جهانی خواهد بود.
دیدار بعدی تیم ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه مقابل امارات و در ورزشگاه آزادی خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала