هشتادمین ناوگروه نیروی دریایی ایران عازم آب‌های آزاد و بین المللی شد

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / ناوشکن الوند
ناوشکن الوند   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
اشتراک
هشتادمین ناوگروه نیروی دریایی ایران از بندرعباس عازم آب‌های آزاد و بین المللی شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، صبح امروز (هفتم بهمن ماه) مراسم بدرقه هشتادمین ناوگروه‌ رزمی، اطلاعاتی آموزشی نداجا اعزامی به کارورزی دانشجویان دانشگاه‌افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی برگزار شد.در این ماموریت ناو لجستیکی تنب، ناو لجستیکی بندرعباس و ناوشکن کلاس الوند نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.
الحاق ۲ ناو موشک‌ انداز ‌به ناوگان نیروی دریایی ارتش ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.12.2021
الحاق ۲ ناو موشک‌ انداز ‌به ناوگان نیروی دریایی ارتش ایران
فرمانده قرارگاه مقدم جنوب نداجا در این مراسم اظهار کرد: هم‌اکنون لباس مقدس نیروی دریایی لباس طلایه‌داران خط‌ شکنی است که تحریم‌ها و تهدیدها را تبدیل به فرصت‌ کرده‌اند و از شعار "راه‌ ما راه امام حسین علیه‌السلام است" بهره می‌گیرند.
امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری افزود: سربازان مقام ولایت الگوهای ستودنی برای دانشجویان و سکانداران آینده نیرو هستند لذا امیدواریم این دانشجویان در پایان مأموریت به میهن اسلامی بازگردند و سفیر خوش خبری برای کشور و خانواده‌هایشان باشند.
شفقت بیان کرد: تربیت دانشجویان باید بر آموزش مقدم شود و یادگیری تعهد بر بقیه موارد ارجحیت دارد، لذا انتظار می‌رود نیروهای اعزامی از تمامی توان و استعدادها و خلاقیت‌ها استفاده کنند تا با دستی پر به میهن اسلامی برگردند.
این ناوها و ناوشکن صبح امروز با حضور امیر دریادار حبیب‌اله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش راهی آب‌های آزاد و بین‌المللی شدند. در این ماموریت اساتید نمونه دانشکده افسری علوم و فنون دریایی امام خمینی نوشهر نیز ناوگروه‌ را همراهی می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала