دختر 18 ساله روسی به عنوان ملکه زیبایی جهان شناخته شد + عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Rodrigo Varela/Getty ImagesПобедительница конкурса красоты "Мисс Вселенная-2021" из Мексики Андреа Меса
Победительница конкурса красоты Мисс Вселенная-2021 из Мексики Андреа Меса  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
اشتراک
یانا بوگاتووا از روسیه برنده مسابقه بین المللی زیبایی Miss World Beauty شد.
به گزارش اسپوتنیک، زن 18 ساله روسی اهل سامارا یانا بوگاتووا به عنوان برنده مسابقه بین المللی زیبایی Miss World Beauty شناخته شد. این مطلب در وب سایت جشنواره زیبایی، مد و استعداد گزارش شده است.
فینال این رقابت ها در اواسط ژانویه در اسکوپیه مقدونیه شمالی برگزار شد. این دختر روس از نظر هیئت داوران عنوان جایزه بزرگ Miss World Beauty را به عنوان زیباترین شرکت کننده دریافت کرد. مقام دوم را مینسکر گومارووا لیانا 28 ساله و ویکتوروا آدلینا 17 ساله از شهر نریونگری یاکوت به مقام سوم رسید. شرکت کنندگان توسط هیئت داوری از هفت کشور به سرپرستی سفیر فوق العاده و تام الاختیار فدراسیون روسیه در مقدونیه سرگئی بازدیکین ارزیابی شدند.
بوگاتووا پستی احساسی در اینستاگرام نوشت و در آن خاطرنشان کرد که به پیروزی خود افتخار می کند ، قرار نیست متواضع باشد و خود را Miss World نامید. او از والدینش، برگزارکنندگان مسابقه و همه کسانی که در راه رسیدن به تاج برنده به او کمک کردند تشکر کرد: "خوشحالم که امروز این عنوان را به عنوان یک جایزه دریافت کردم و مطمئن هستم که فرصت هایی برای کسب عنوان های جدید وجود خواهد داشت.!"
برنده می تواند در فینال مسابقه زیبایی Miss Universe Beauty شرکت کند. صندوق جایزه مسابقه 100 هزار یورو است. برای شرکت، باید هزینه ورودی پرداخت کنید - 90 هزار روبل. شرکت کنندگان همچنین هزینه اقامت در هتل، گشت و گذار، غذا، ترانسفر و شرکت در شام های جشن را به تنهایی پرداخت می کنند. همه اینها بدون احتساب هزینه پرواز، 450 یورو هزینه خواهد داشت. Miss World Beauty یکی از به اصطلاح چهار مسابقه بزرگ زیبایی معتبر نیست: Miss World، Miss Universe، Miss International و Miss Earth.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала