برای اولین بار پیشی گرفتن چین از اروپا پیش بینی شد

© AP Photo / Mark Schiefelbeinویروس کرونا در پکن چین
ویروس کرونا در پکن چین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2022
اشتراک
تحلیلگران شرکت مشاوره PricewaterhouseCoopers (PwC) پیش بینی کردند چین در سال 2022، برای اولین بار، می تواند از نظر حجم اقتصاد از اروپا پیشی بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، در گزارش منتشره خاطرنشان می شود چین جایگاه خود را در میان مدت حفظ خواهد کرد و همراه با ایالات متحده و اتحادیه اروپا یکی از سه بلوک بزرگ اقتصادی در جهان باقی خواهد ماند. به گفته این کارشناسان، تولید ناخالص جهانی در سال جاری 4.5 درصد رشد خواهد کرد، اما ممکن است در سه ماهه اول امسال کاهش یابد، که بعداً با رشد شتابان جبران خواهد شد. تحلیلگران معتقدند در روسیه در سال 2022 نرخ رشد تولید ناخالص ملی واقعی 3 درصد و در سال 2023 - 1.7 درصد خواهد بود.
درآمد مالی چین در سال ۲۰۲۱ از ۲۰ تریلیون یوان فراتر رفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2022
درآمد مالی چین در سال ۲۰۲۱ از ۲۰ تریلیون یوان فراتر رفت
پیش از این اطلاع حاصل شد که شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، آمادگی خود را برای قربانی کردن نجات کره زمین به نفع کشورش ابراز کرده است. این سیاستمدار گفت: دستیابی به اهداف اقلیمی نباید اقتصاد چین را به خطر بیندازد. وی اعلام کرد: کاهش انتشار کربن نباید بر رفاه شهروندان تأثیر منفی بگذارد. مقامات چین تامین غذا، انرژی و مواد لازم برای تامین آسایش ساکنان کشور خود را به همین اندازه اولویت دار می دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала