مسابقه فرغون سواری در یک مزرعه گردشگری حومه تهران +ویدئو

© Fotolia / TharathepptlПастбище коров в Австралии
Пастбище коров в Австралии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2022
اشتراک
مسابقه‌ی متفاوت فرغون سواری با رخداد یک سانحه به پایان رسید.
به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ویدئویی از مسابقه فرغون سواری در یک مزرعه گردشگری منتشر شده که در کانون توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
در این ویدئو دیده می‌شود ۲ پسر جوان به همراه همسرشان برای شرکت در مسابقه حاضر شدند. آن‌ها با سوار کردن همسر خود در فرغون در این مسابقه شرکت کردند. آن‌ها با به صدا در آمدن سوت، شروع به دویدن کردند اما در انتهای مسیر یکی از شرکت‌کنندگان تعادل خود را از دست داده و با همسرش زمین می‌خورند که شاهدان بلافاصله به سمت انتهای خط پایان هجوم آوردند و آن‌ها را مورد محبت خود قرار دادند.
بسیاری از کاربران با ابراز خرسندی از دیدن این ویدئو بیان می‌کنند برای لذت بردن از زندگی احتیاج به هزینه‌های گزاف نیست و با تفریحات ساده نیز می‌توان خوش گذراند. جمعی از کاربران با ابراز تاسف می‌گویند اگر این افراد مراکز تفریحی مدرن در اختیار داشتند دیگر نیازی به استفاده از فرغون سواری برای سرگرمی نداشتند.
کاربرانی نیز این نوع تفریحات را به سخره می‌گیرند و آن را به سرگرمی در اوایل دهه ۶۰ مشابه می‌دانند زیرا آن‌‌ها گمان می‌کنند تا عادات گذشته از میان برداشته نشود، جامعه رو به پیشرفت و مدرن شدن نخواهد رفت.
عده‌ای از کاربران هم بر این باورند فرغون‌هایی که این زوج با آن‌ها مسابقه دادند بسیار نو و تمیز است اما فرغون‌ها خاکی و گلی هستند. برخی از کاربران فرغون را با نگاه سطح پایین مورد ارزیابی قرار می‌دهند اما برخی دیگر معتقدند اگر فرغون نبود هیچ یک از خانه‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم نیز وجود نداشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала