رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال انتخاب مجدد است

© AFP 2023 / Eric Baradat نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2022
اشتراک
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، اعلام کرد که قصد دارد برای انتخابات مجدد نامزد شود و هدف از آن تمدید بیش از ۳۰ سال حضور خود در کنگره است.
به گزارش اسپوتنیک، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز سه‌ شنبه در پیامی ویدیویی که در حساب سیاسی خود در توییتر منتشر کرد، گفت: من برای انتخاب مجدد در کنگره نامزد می‌شوم و با احترام از شما حمایت می‌کنم. من از آن بسیار مفتخر خواهم شد و از آن سپاسگزار خواهم بود.
پلوسی مشخصاً در اطلاعیه ویدیویی خود اعلام نکرد که برای سخنران نامزد خواهد شد. او در سال ۲۰۱۸ قول داده بود که این دوره آخرین دوره او در این سمت خواهد بود، اما تایید نکرد که آیا هنوز برنامه او این است.
اعلام پلوسی برای انتخاب مجدد در حالی صورت می‌گیرد که دموکرات‌ های مجلس نمایندگان با تعداد بی‌ سابقه‌ ای بازنشسته می‌ شوند، زیرا نقشه‌ های مناطق توسط مجالس ایالتی تحت کنترل جمهوری‌ خواهان به نفع قانونگذاران جمهوری‌ خواه دوباره ترسیم می‌ شود و این حزب با انتخابات میان‌ دوره‌ ای در پاییز امسال با چالش‌ برانگیز مواجه خواهد شد.
ترامپ قول داد در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید بازگردد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2022
ترامپ قول داد در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید بازگردد
جیم کوپر نماینده دموکرات از تنسی روز سه شنبه آخرین دموکراتی بود که در پایان این کنگره بازنشستگی خود را اعلام کرد و تعداد کل دموکرات های مجلس نمایندگان که در پایان دوره بازنشسته شدند به ۲۹ نفر رسید. اما پلوسی به‌ عنوان یک جمع‌ آورنده سرمایه و تجربه به‌ عنوان یک معامله‌ کننده، برای کمک به دموکرات‌ ها در سراسر کشور حیاتی است.
علاوه بر بازنشستگی، پلوسی همچنان با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کند که چگونه اکثریت ضعیف دموکرات‌ها در کنگره مانع از تصویب بخش‌ های کلیدی دستور کار جو بایدن رئیس‌ جمهور آمریکا می‌شود. اگرچه پلوسی توانست لایحه زیرساخت‌ های دو حزبی را از طریق کنگره اصلاح کند، طرح شبکه امنیت اجتماعی بایدن، معروف به ساختن بهتر و قوانین کلیدی حقوق رای در سنا به دلیل جناح بندی ها و اختلاف نظرهای درون حزبی در مورد چگونگی ادامه آن متوقف مانده است.
تصمیم پلوسی برای نامزدی مجدد برای انتخاب مجدد اما اعلام نکردن نامزدی خود برای ریاست مجلس در بحبوحه گفتگوی گسترده تری است که دموکرات ها در داخل دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала