تنها با اين خوراکی فشار خون خود را تنظیم کنید

© Depositphotos.com / Nata_vkusideyتنها با اين خوراکی فشار خون خود را تنظیم کنید
تنها با اين خوراکی فشار خون خود را تنظیم کنید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2022
اشتراک
خوردن اسفناج به حفظ فشار خون طبیعی کمک می کند و از سوی دیگر برای قلب خوب است.
به گزارش اسپوتنیک، لرا لاوسکی، متخصص تغذیه در روسیه درباره فواید زیاد اسفناج می نویسد.
لاوسکی در خصوص خوردن روزانه این سبزی می نویسد: "اسفناج انباری از مواد مغذی است. به ویژه برای افراد مبتلا به مشکلات قلبی عروقی مفید است، زیرا حاوی پتاسیم و منیزیم است. این مواد معدنی به حفظ فشار خون طبیعی و آرامش عضلات قلب کمک می کنند."
این متخصص با بیان اینکه اسفناج حاوی مقدار زیادی فیبر است به این معنی که بر حرکت روده ها اثر مثبت دارد و محصولی برای پیشگیری از یبوست است، گفت: خوردن اسفناج بر سلامت کل دستگاه گوارش تاثیر مثبت دارد.کاروتنوئیدها اسفناج و آنتی اکسیدان های این سبزی برای همه کسانی که به حفظ جوانی و سطح انرژی کافی در هر سنی اهمیت می دهند، بسیار اهمیت دارد. اسفناج باید به طور منظم مصرف شود.
خوراکی هایی که بیشتر از اسفناج دارای آهن هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2017
خوراکی هایی که بیشتر از اسفناج دارای آهن هستند
اسفناج برای افرادی که اغلب بیمار هستند به عنوان منبع ویتامین C مناسب است که به حفظ ایمنی در دوره های بیماری کمک می کند. فراموش نکنید که اسفناج دارای اگزالات زیادی است و مصرف آن برای کسانی که مشکلات کلیوی دارند باید محدود شود.
پیش از این گزارش شده بود که متخصصان تغذیه از اسفناج به عنوان غذایی نام برده اند که می تواند بر بینایی و سلامت استخوان ها تأثیر مثبت بگذارد. چای سبز نیز مانند اسفناج خواص مشابهی دارد که از بروز مشکلات قلبی و دیابت نوع ۲ نیز جلوگیری می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала