آمریکا در تکاپو برای یافتن جنگنده اف-۳۵ در دریای چین جنوبی

© Photo / Public Domainآمریکا در تکاپو برای یافتن جنگنده اف-۳۵ در دریای چین جنوبی
آمریکا در تکاپو برای یافتن جنگنده اف-۳۵ در دریای چین جنوبی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2022
اشتراک
نیروی دریایی ایالات متحده در حال تلاش برای بازیابی هواپیمای جنگی اف-۳۵ است که در دریای چین جنوبی سقوط کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نیروی دریایی ایالات متحده روز سه شنبه اعلام کرد که در حال انجام تمهیداتی برای بازیابی یک هواپیمای جنگی F-35C است که پس از یک فرود ناگوار بر ناو یو اس اس کارل وینسون این هفته در دریای چین جنوبی سقوط کرد.
ستوان نیکلاس لینگو سخنگوی ناوگان هفتم ایالات متحده گفت: می توانم تأیید کنم که هواپیما هنگام فرود به عرشه پرواز برخورد کرده و متعاقباً به آب سقوط کرده است.
ژاپن ، مشتری جدید هواپیما های جنگی اف 35 آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2022
جنگنده اف-۳۵ آمریکا دچار حادثه شد + عکس
یک گزارش رسانه ای تایید نشده مدعی شد که این هواپیما ممکن است به دست چین بیفتد. لینگو درباره این گزارش گفت: ما نمی‌توانیم در مورد نیت جمهوری خلق چین در این مورد حدس بزنیم. خلبان سقوط کرد و توسط هلیکوپتر به سلامت پیدا شد.
هفت پرسنل نظامی از جمله خلبان زخمی شدند. سه نفر برای درمان پزشکی در مانیل فیلیپین تخلیه شدند، در حالی که چهار نفر در کشتی مداوا شدند. کسانی که به مانیل منتقل شدند، از صبح روز سه شنبه در وضعیت پایداری بودند. ستوان مارک لنگفورد از ناوگان هفتم گفت که جزئیات این حادثه هنوز در حال بررسی است.
این دومین سقوط هواپیمای اف-۳۵ لاکهید مارتین در کمتر از دو ماه گذشته بود. در ماه نوامبر، یک فروند اف-۳۵ از ناو ملکه الیزابت بریتانیا در دریای مدیترانه سقوط کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала