رقص هر روز معلم ترکیه‌ای با دانش آموزان قبل از شروع کلاس +ویدئو

© AFP 2023 / Sanjay Kanojiaمرگ 27 دانش آموز هندی در یک حادثه
مرگ 27 دانش آموز هندی در یک حادثه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2022
اشتراک
معلم ترکیه‌ای هر روز صبح قبل از شروع کلاس با شاگردانش می‌رقصد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی پربازدید از رقصیدن معلم ترکیه‌ای با دانش آموزان در ابتدای شروع کلاس مورد توجه کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
در این ویدئو دیده شده در فضای کلاس تعدادی از دانش آموزان روبروی معلم خود به صف شده‌اند آن‌ها به ترتیب در مقابل معلم خود حاضر شده و با او می‌رقصند و با انجام حرکات موزون و تقلید از معلم خود با او همراهی می‌کنند. این ویدئو با واکنش‌های مختلف کاربران همراه شده است.
بسیاری از کاربران با دیدن این ویدئو ابراز خرسندی می‌کنند و با تایید حرکت معلم خلاق، بیان می‌کنند خوب است چنین ایده‌هایی برای روحیه دانش آموزان در مدارس اجرایی شود. عده‌ای نیز عقیده دارند وقتی دانش‌آموزان روز خود را با نشاط و شادی آغاز می‌کنند باعث زیاد شدن ذوق و شوق آن‌ها برای یادگیری دروس خواهد شد‌. اما جمعی از کاربران با انتقاد از این معلم بیان می‌کنند که کلاس درس در مدرسه نباید با رقص آمیخته شود. آن‌ها عقیده دارند کلاس درس باید با موازین جدی و سختگیرانه برگزار شود و حرکات موزون باعث بازیگوشی دانش‌آموزان شده و تمرکز کافی برای یادگیری دروس را از آن‌ها می‌گیرد. برخی از کاربران نیز با دیدن رفتار معلم با شاگردانش برای معلمان و روش‌های تدریس در مدارس ایرانی و روحیه دانش‌آموزان ابراز تأسف می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала