نحوه‌ درست برخورد کردن با موبایل آتش گرفته +عکس، ویدئو

CC0 / Pixabay / نحوه‌ درست برخورد کردن با موبایل آتش گرفته +عکس، ویدئو
نحوه‌ درست برخورد کردن با موبایل آتش گرفته +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2022
اشتراک
تلفن همراه یک خانم در محل کار ناگهان دچار آتش‌سوزی شد.
به گزارش اسپوتنیک، بار دیگر ویدئویی از آتش گرفتن گوشی همراه در فضای مجازی منتشر شده است که بسیاری از کاربران آن را تلنگری برای افرادی که گاهی با بی‌دقتی از تلفن همراه استفاده می‌کنند می‌دانند. در این ویدئو در محیط کار تلفن همراه یکی از کارمندان خانم به یک باره آتش می‌گیرد و وی در واکنش به این آتش‌سوزی به سرعت روی آتش را با تعدادی کاغذ و یا پوشه می‌پوشاند تا از رسیدن اکسیژن به آتش و سرعت گرفتن آتش جلوگیری کند که این اقدام موثر واقع شد.
کاربران به نمونه‌های دیگر آتش‌سوزی موبایل از جمله آتش گرفتن آن به هنگام شارژ شدن، تمیز کردن آن با الکل و در جیب لباس اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند بنابراین بهتر است جوانب احتیاط را رعایت کرد تا از رخ داد چنین حوادثی با رعایت مسائل و موارد احتیاطی پیشگیری کرد.
از جمله نکاتی که می‌توان به آنها اشاره کرد تا با رعایت‌شان از وقوع انفجار گوشی جلوگیری کرد موارد زیر است: گوشی را در ماشین و در معرض گرمای خورشید رها نکنید. گوشی را پس از اتمام شارژ، از برق جدا کنید. از شارژهای مطمئن، سالم و مناسب برای گوشی خود استفاده کنید. اگر باطری گوشی شما باد کرده، سریعا آنرا تعویض کنید.
کاربران عنوان می‌کنند این اتفاق ممکن است برای ر شخصی پیش آید بنابراین بهتر است در رعایت نکات مهم برای جلوگیری از انفجار موبایل دقت کرد چراکه گاها آسیب‌های جبران‌ناپذیری برجای می‌گذارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала