مهاجرت فعالان آمریکایی بازار ارز دیجیتال به پورتوریکو

© AFP 2023 / Feerico Parraدستگاه استخراج رمز ارز
دستگاه استخراج رمز ارز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2022
اشتراک
میلیونرهای بازار ارزهای دیجیتال اخیراً درحال مهاجرت به جزیره پورتوریکو در دریای کارائیب هستند تا بتوانند قوانین مالیاتی آمریکا را دور بزنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "بلومبرگ"، فعالان آمریکایی بازار ارز دیجیتال برای دورزدن مالیات به پورتوریکو مهاجرت می‌کنند. میلیونرهای بازار ارزهای دیجیتال اخیراً درحال مهاجرت به جزیره پورتوریکو در دریای کارائیب هستند تا بتوانند قوانین مالیاتی آمریکا را دور بزنند.
بر اساس قوانین آمریکا، افرادی که حداقل ۱۸۳ روز از سال را در این جزیره سپری کنند، شامل معافیت‌های بزرگ مالیاتی خواهند شد. البته فرار از مالیات تنها دلیل مهاجرت این ثروتمندان نیست. پورتوریکو به‌عنوان جزیره‌ای با سیاست‌های هم‌راستا با ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و ساکنان این جزیره می‌توانند پاسپورت آمریکایی خود را نیز حفظ کنند.
اما این مزایا برای کسانی که قبلاً در قلمرو ایالات متحده زندگی می‌کنند، در دسترس نیست، جایی که اکثر مردم عوارضی در حدود 15 درصد از سود، سرمایه می‌پردازند و اقتصاد برای یک دهه در رکود بوده است.
رافائل "تاتیتو" هرناندز، رئیس مجلس نمایندگان پورتوریکو، چندی پیش در حالی که برنامه‌هایش را برای بررسی دقیق مشوق‌های مالیاتی جزیره اعلام کرد، گفت: "ما با رقابت غیروفادارانه در اینجا روبرو هستیم. سرمایه محلی مشمول قوانین یکسانی نیست. ما باید این را تعدیل کنیم".
در همین حال، در خیابان‌های پایتخت، تصاویری از سرمایه‌گذاران ثروتمند ارزهای دیجیتال و املاک با این عنوان ظاهر می‌شود:"استعمارگران ما اینگونه هستند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала