گردونه یخی روی دریاچه برای جذب بیشتر گردشگر در ژاپن +ویدئو

© Sputnik / G. Koposovکشف عمیق ترین نقطه روی خشکی در کره زمین + عکس
کشف عمیق ترین نقطه روی خشکی در کره زمین + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2022
اشتراک
راهکار متفاوت در ژاپن برای جذب گردشگر با گردونه‌ یخی ارائه شد.
به گزارش اسپوتنیک، ایجاد گردونه یخی بزرگ توسط مقامات شهری هوکایدو واقع در شمال ژاپن در سطح یخ بسته دریاچه کانایاما منتشر شده که مورد توجه کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
سایت خبری یورونیوز درباره این خبر نوشته است گردونه‌ یخی به قطر ۱۳ متر و ضخامت ۴۰ سانتی‌متر توسط مقامات شهر هوکایدو روی سطح یخ‌ بسته دریاچه کانایاما ایجاد شده که امیدوارند دایره یخی که روی دریاچه یخ‌زده کانایاما به صورت دورانی در حرکت است، گردشگران را به سمت منطقه جذب کند.
این گردونه یخی از برش بخشی از سطح دریاچه یخ‌زده ایجاد شده است و افرادی که روی آن هستند آن را می‌چرخانند. در مراسم افتتاح این گردونه در دریاچه کانایاما در شهر مینامی‌فورانو حدود ۳۰ شرکت کننده از جمله نمایندگان صنعت گردشگری و دانش آموزان دبیرستانی حضور داشتند. پیشتر شبیه چنین گردونه یخی غیرطبیعی در فنلاند نیز ایجاد شده بود.
تعدادی از کاربران با دیدن این ویدئو هیجان‌زده شدند و دلشان می‌خواهد چنین جاذبه گردشگری را تجربه کنند. برخی از کاربران می‌گویند حتی با دیدن این تصاویر احساس سرما می‌کنند و به هیچ وجه حاضر نیستند در چنین محیط سردی قرار بگیرند و بعضی از آن‌ها نیز رفتن به چنین مکانی را بیهوده دانسته و می‌گویند ارزش هزینه کردن را ندارد. جمعی از کاربران ایرانی نیز گردشگری و مسافرت رفتن را دوست دارند اما به دلیل گران شدن قیمت دلار با هزینه‌های بالا مواجه هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала