حواشی پیوستن لژیونر ایرانی به باشگاه بایرلورکوزن +عکس

© Sputnik / Ramil SitdikovИгрок ЦСКА Василий Березуцкий и игрок "Байера" Хакан Чалханоглу во время борьбы за мяч в матче группового этапа Лиги чемпионов сезона 2016/2017
Игрок ЦСКА Василий Березуцкий и игрок Байера Хакан Чалханоглу во время борьбы за мяч в матче группового этапа Лиги чемпионов сезона 2016/2017 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2022
اشتراک
موضوع پیوستن سردار آزمون به بوندس لیگا حواشی زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، سردار آزمون لژیونر جوان ایرانی که در حال حاضر یکی از گلزن های موفق تیم زنیت سن پیترزبورگ روسیه به حساب می آید، در خبری غیرمنتظره اعلام کرد تا پایان فصل در زنیت مانده و سپس به باشگاه آلمانی بایرلولکوزن خواهد پیوست.
این خبر که از سوی باشگاه آلمانی و سردار آزمون تائید شده است. باشگاه فوتبال بایرلورکوزن نیز روز گذشته پیش از رسمی شدن این انتقال با انتشار یک توییت، وعده یک سورپزایز را به طرفدارانش داده بود که اکنون دیگر با اعلام این خبر به وعده اش جامه عمل پوشاند. اما کمتر کسی تصور می‌کرد که انتقال آزمون به این باشگاه، سورپرایز لورکوزنی‌ها باشد.
این موضوع موجی از واکنش های مختلف کاربران را به در بر داشت. اکثر کاربران انتقال از یک تیم دست اول روسی به یک تیم دست اول آلمانی را نشانه پیشرفت او در زمینه فوتبال می دانند. عده نیز بر این عقیده اند که او در روسیه ریشه دوانده و به نظر نمی رسد که به راحتی بتواند خاک روسیه را ترک کند. یادآور می شویم پیش از مهاجم 27 ساله ایرانی، داریوش یزدانی، مهدی پاشازاده و علی موسوی نیز در تیم لورکوزن بازی کردند و حالا آزمون چهارمین ایرانی این تیم خواهد بود.
به نظر میرسد کسی از هواداران تیم لورکوزن تصور نمی‌کرد که انتقال آزمون به این باشگاه، سورپرایز این باشگاه برای هوادارانش باشد. برخی با کنایه نسبت به حواشی رسوایی اخلاقی سردار آزمون و ماجرای فرزند او از دختری روسی می گویند که به نظر می رسد تغییر محیط یک از راه های به فراموشی سپردن حواشی پیرامون وی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала