واکنش سفارت روسیه به لندن: لفاظی های احمقانه را متوقف کنید

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش سفارت روسیه به لندن: لفاظی های احمقانه را متوقف کنید
واکنش سفارت روسیه به لندن: لفاظی های احمقانه را متوقف کنید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2022
اشتراک
سفارت روسیه از لندن خواست تا از تحریکات خطرناک در مورد اوکراین جلوگیری کند.
به گزارش اسپوتنیک،رسفارت روسیه در انگلیس از وزارت امور خارجه انگلیس درخواست کرد تا اقدامات تحریک آمیز در مورد اوکراین را متوقف کند و آنها را در ارتباط با وضعیت فعلی احمقانه و خطرناک خواند.
نماینده هیئت دیپلماتیک روسیه بیان کرد: ما قویاً از لندن می‌خواهیم که تحریکات لفاظی احمقانه را که در شرایط داغ کنونی بسیار خطرناک است، متوقف کند و به تلاش‌ های دیپلماتیک واقعی برای ارائه تضمین‌ های قابل اعتماد برای امنیت اروپا کمک کند.
همچنین، سفارت به اظهارات لندن در مورد نیات مسکو برای به قدرت رساندن یوگنی مورائف معاون سابق پارلمان اوکراین، در ورخونا رادا در کی یف واکنش نشان داد. هیئت دیپلماتیک چنین اظهاراتی را پوچ و حکایتی خواند.
راب: روسیه در صورت استقرار یک رژیم دست نشانده در کی یف تحریم می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2022
راب: روسیه در صورت استقرار "رژیم دست نشانده" در کی یف تحریم می شود
سفارت روسیه تاکید کرد: لندن که در نتیجه خط کوته فکرانه خود در حاشیه فرآیندهای دیپلماتیک واقعی قرار گرفته است، نقش خود را در تحریک مداوم احساسات ضد روسی می بیند.
پیش از این، وزارت خارجه بریتانیا بیانیه‌ ای صادر کرده بود که گفته می‌ شود مقامات روسیه قصد دارند یک "رهبر وفادار و طرفدار روسیه" را در کی یف بروی کار بیاورند. وزارت خارجه بریتانیا خاطرنشان شد که مسکو معاون سابق اوکراین یوگنی مورائف را به عنوان یک نامزد بالقوه برای این سمت در نظر می گیرد.
وزارت خارجه روسیه اذعان کرد که اطلاعات نادرست منتشر شده توسط دفتر بریتانیا صورت گرفته و شواهد دیگری مبنی بر اینکه این کشورهای ناتو به رهبری آنگلوساکسون ها هستند موجود است که تنش ها را در اطراف اوکراین تشدید می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала