عذرخواهی همراه با گریه خواننده مشهور بریتانیایی از هوادارانش +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Robyn BECKSinger Adele cries as she accepts her Grammy for Album of the Year at the Staples Center during the 54th Grammy Awards in Los Angeles, California, February 12, 2012.
Singer Adele cries as she accepts her Grammy for Album of the Year at the Staples Center during the 54th Grammy Awards in Los Angeles, California, February 12, 2012. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2022
اشتراک
انتشار ویدئویی از ادل خواننده بریتانیایی در صفحه اینستاگرامش و وایرال شدن آن در شبکه‌های اجتماعی با بازخورد کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ا‌دل خواننده سرشناس ۳۳ ساله اخیرا در حالی که تنها ۱ روز به شروع تور کنسرتش باقی مانده بود با انتشار ویدئویی در حالی که به شدت ناراحت بود و اشک می‌ریخت از طرفدارانش عذرخواهی کرد و گفت کنسرت‌هایش در لاس وگاس به خاطر مبتلا شدن بیش از نیمی از افراد تیمش به کرونا و مشکلات فنی ناشی از آن کنسل شده و به تاریخی دیگر موکول خواهد شد!
ادل در این ویدئو کوتاه بارها از افرادی که بلیت تهیه کرده بودند و به خاطر این کنسرت‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند عذرخواهی کرد و اعلام کرد ۳۰ ساعت است که نخوابیده و در تلاش برای کنسل نشدن این کنسرت‌ها بوده که موفق نشده است.
کنسرت‌های ادل برای ۲۴ شب برنامه‌ریزی شده بود که گفته می‌شود بلیت‌های آن با قیمت‌هایی بین ۸۵ تا ۱۲۰۰۰ دلار به فروش رسیده است! بر اساس گزارش بیلبورد پیش فروش بلیت این مجموعه کنسرت ادل مبلغی معادل ۵۰ میلیون دلار بوده است!
بسیاری از کاربران از اینکه ادل در حالی که تقصیری در کنسل شدن کنسرت‌ها نداشت اما کاملا جدی این موضوع را پیگیری کرد، او را تحسین می‌کنند. کاربرانی اما با کنایه عنوان می‌کنند گمان می‌کردند ادل برای اینکه افراد گروهش کرونا گرفتند گریه می‌کند در حالیکه او برای کنسل شدن کنسرت و مبلغی که در انتظارش بود گریه می‌کند. برخی از کاربران با ادل ابراز همدردی کردند که در پاسخ این افراد جمعی عنوان می‌کنند او به اندازه کافی پول دارد و نباید نگران او بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала