بلینکن: نیاز آمریکا به کمک روسیه در حل مسائل ایران تاثیری بر مذاکرات اوکراین ندارد

© REUTERS / Ben Stansallبلینکن: نیاز آمریکا به کمک روسیه در حل مسائل ایران تاثیری بر مذاکرات اوکراین ندارد
بلینکن: نیاز آمریکا به کمک روسیه در حل مسائل ایران تاثیری بر مذاکرات اوکراین ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2022
اشتراک
بلینکن: نیاز آمریکا به کمک روسیه در حل مسائل ایران تاثیری بر مذاکرات اوکراین ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونی بلینکن در سخنانی اعلام نمود که نرمش با روسیه در بازگرداندن توافق هسته ای ایران بر موضع واشنگتن در وضعیت اوکراین تأثیری نمی گذارد.
پیش از این در رسانه های آمریکایی مطالبی منتشر شد مبنی بر اینکه بی میلی کاخ سفید به اقدام فوری علیه روسیه به دلیل تهدید احتمالی "تهاجم" به اوکراین این است که ایالات متحده آمریکا به حمایت روسیه در مذاکرات با ایران در وین نیاز دارد.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
تهدید بایدن: روسیه در صورت تشدید تنش در اطراف اوکراین با "فاجعه" روبرو خواهد شد
پیش از این در خبرها آمده بود که وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده با همتایان خود از انگلیس، آلمان و فرانسه در خصوص هماهنگی اقدامات طراحی شده برای جلوگیری از "تهاجم" روسیه به اوکراین، برجام و انتخابات لیبی گفتگو کردند. در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا گفته شده است: "آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا امروز با ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه، آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان و الیزابت تراس، همتای انگلیسی خود گفتگو کرد. آنها اهمیت ادامه هماهنگی برای جلوگیری از هرگونه تهاجم روسیه به اوکراین را مورد گفتگو و بررسی قرار دادند و بر اجماع متحدان و شرکا برای سازماندهی عواقب و پرداخت هزینه های سنگین توسط روسیه برای چنین اقداماتی تاکید کردند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала