واکنش به موقع یک نوجوان سوریه‌ای در نجات دختربچه‌ای در فرانسه جهانی شد +ویدئو

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر تصادف راننده پیر با عابران پیاده در ژاپن، زخمی برجای گذاشت
تصادف راننده پیر با عابران پیاده در ژاپن، زخمی برجای گذاشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2022
اشتراک
عکس‌العمل و حرکت به موقع پسر سوریه‌ای در نجات یک دختربچه‌ در فرانسه جهانی شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از نجات یافتن دختربچه‌ای در فرانسه توسط پسر مهاجر سوریه‌ای در فضای مجازی پربازدید شده که عکس‌العمل سریع این پسر سوژه داغ خبری شده است.
در این ویدئو دیده می‌شود دختری از سمت راست خیابان به سمت چپ دویده و در آنجا ایستاده تا خانواده‌اش به او ملحق شوند اما شاید به خاطر ترسیدن از مرد موتورسواری که در سمت چپ خیابان است در حرکتی ناگهانی و حساب نشده کار خود را تکرار کرده و دوباره به سمت دیگر خیابان دویده است. با اینکه این‌بار در معرض خطر تصادف قرار گرفت اما پسر سوریه‌ای با سرعت عمل بالایی که داشت موفق به نجات جان او شده و کاربران در صفحات اجتماعی درباره این اتفاق صحبت می‌کنند.
بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند پسر و دختری که در سمت راست خیابان ایستادند مادر و پدر این دختر هستند و عده‌ای درباره جثه کوچک و غلط انداز آن‌ها درباره خانواده نبودن‌شان صحبت می‌کنند. برخی دیگر از کاربران بر این باورند در کشورهای عربی امکان ازدواج در سن پایین‌‌تر دور از انتظار نیست. کاربرانی نیز انسانیت را بی‌دین و مرز عنوان می‌کنند. تعدادی از کاربران حرکت سریع پسر را به حرکت دروازه‌بانان تشبیه کردند. یکی از کاربران با دعایی زیبا برای پسر سوریه‌ای به حرکت جسورانه‌اش واکنش نشان داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала