یمن از شبکه جهانی ناپدید شد

© Photo / IRNAیمن از شبکه جهانی ناپدید شد
یمن از شبکه جهانی ناپدید شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2022
اشتراک
یمن در پی حمله هوایی به ساختمان یک شرکت مخابراتی در حدیده دچار قطعی اینترنت در سراسر کشور شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال نت بلوکس، در نتیجه حمله هوایی ائتلاف عربی در سراسر یمن، اینترنت قطع شد.
در این گزارش آمده است: "یمن در پی حمله هوایی به ساختمان یک شرکت مخابراتی در حدیده دچار قطعی اینترنت در سراسر کشور شد، داده‌های شبکه بلادرنگ نشان می‌دهد که یک ISPپیشرو از خدمات خارج شده است".
شمار قربانیان حملات ائتلاف عربی به صنعا به 23 نفر رسید.
 موشک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2022
موشک‌های قدس ۲ در عملیات تلافی جویانه انصارالله یمن علیه امارات
ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی در واکنش به حملات جنبش شیعه انصارالله (حوثی ها) به خاک امارات از آغاز بمباران صنعا پایتخت یمن خبر دادند. ائتلاف عربی برای امنیت خود، از غیرنظامیان خواسته شد از کمپ های نظامی و مکان هایی که حوثی ها در آن تجمع می کنند دوری کنند. طبق گزارش ها، هواپیمای تهاجمی اف 15 دو پرتاب کننده موشک بالستیک را منهدم کرده است.
یادآور می‌شویم که زیرساخت‌های شرکت ملی نفت ابوظبی و محل ساخت و ساز نزدیک فرودگاه بین‌المللی مورد حمله پهپادهای رزمی در امارات قرار گرفتند.
در یمن، از اوت 2014، رویارویی بین نیروهای دولتی و گروه‌های مسلح حوثی‌ها ادامه دارد. با حمله ائتلافی به رهبری عربستان سعودی به این کشور در مارس 2015 وارد فعال ترین مرحله خود شد. درگیری طولانی مدت یک بحران انسانی بزرگ در جهان را ایجاد کرده است. بر اساس گزارش سازمان ملل، بیش از 24 میلیون یمنی - تقریبا 80 درصد از جمعیت این کشور - به کمک های بشردوستانه نیاز دارند و تعداد آوارگان داخلی بیش از 3 میلیون نفر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала