فیسبوک پست های جدید صفحه اسپوتنیک عربی را غیرفعال کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر شبکه اجتماعی فیسبوک بدون هیچ دلیلی، امکان گذاشتن پست های جدید را برای اکانت اسپوتنیک عربی را غیرفعال کرد.
شبکه اجتماعی فیسبوک بدون هیچ دلیلی، امکان گذاشتن پست های جدید را برای اکانت اسپوتنیک عربی را غیرفعال کرد.  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2022
اشتراک
شبکه اجتماعی فیسبوک بدون هیچ دلیلی، امکان گذاشتن پست های جدید را برای اکانت اسپوتنیک عربی را غیرفعال کرد.
به گزارش اسپوتنیک، فیسبوک در اکانت شبکه خبری اسپوتنیک به زبان عربی، امکان گذاشتن پست های جدید را غیرفعال کرد.
شبکه اجتماعی فیسبوک بدون هیچ دلیلی، امکان گذاشتن پست های جدید را برای اکانت "اسپوتنیک عربی" را غیرفعال کرد.
در این رابطه وقتی اسپوتنیک عربی با پشتیبانی فیس بوک تماس گرفت، یک پاسخ غیر مشخص با پیوندی به لیست قوانین و استانداردهای این شبکه اجتماعی فیسبوک دریافت نموده است: "محدودیت اعمال شده به دلیل عدم انطباق بالقوه با سیاست های ما است."
علیرغم تلاش‌های مکرر برای دریافت توضیحی برای این کار، فیس‌بوک خود را به تأیید غیرفعال کردن "ویژگی‌های خاص" و فهرست کردن دلایل کلی برای اعمال چنین محدودیت‌هایی بسنده کرد.
صفحه اسپوتنیک عربی برای اولین بار نیست که در چینی شرایطی قرار گرفته است: پیش از این، چنین شرایطی به ویدئویی درباره زندگی سپهبد قاسم سلیمانی که توسط نیروی هوایی آمریکا به شهادت رسیده بود، پس از انتشار در ژانویه 2020 در فیس بوک منتشر شذ که این شبکه اجتماعی این ویدئو را نیز در زمره این محدودیت ها قرار داد.
علاوه بر این، این شبکه اجتماعی چندین پست در مورد تایید وزارت بهداشت روسیه برای استفاده از واکسن اسپوتنیک V را غیرفعال کرده و به عنوان "گمراه کننده در مورد اثربخشی داروها در طول یک بیماری همه گیر" برچسب گذاری کرد.
لاوروف: احتمالا مقامات آلمانی مستقیماً با آزار کارمندان راشا تودی در آلمان ارتباط دارند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2022
لاوروف: احتمالا مقامات آلمانی مستقیماً با آزار کارمندان راشا تودی در آلمان ارتباط دارند
پیش از این مارگاریتا سیمونیان ، سردبیر خبرگزاری بین المللی " روسیه امروز" و شبکه تلویزیونی راشا تودی، مسدود کردن اکانت خود در فیسبوک را مظهر سانسور آمریکایی خواند.
وی گفت: "ما در کشوری زندگی می کنیم که سانسور آمریکایی کاملاً آزادانه و بدون مانع انجام می شود. کسانی که جوان تر هستند و در شبکه های اجتماعی زندگی می کنند ، این موضوع را درک می کنند ، و کسانی که مسن تر هستند اغلب نمی فهمند که ماجرا از چه قرار است. اما من فقط ناراحت هستم".
پیش از این گزارش شده بود که خانم سیمونیان "به دلیل نقض استانداردهای این شبکه" به مدت سه روز از دسترسی به فیس بوک محروم است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала