عکس NFT بازیگر ایرانی ۳۲۰۰ دلار به فروش رفت +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مطرح شدن درخواست بازگشایی سینماها در ایران
مطرح شدن درخواست بازگشایی سینماها در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2022
اشتراک
تصویر بهنوش طباطبایی بازیگر معروف ایرانی به ارزش چند هزار دلار فروخته شد.
به گزارش اسپوتنیک، بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایرانی ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۰ متولد شده است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در سریال از یاد رفته، کوی دامون و چار دیواری را در کارنامه هنری خود دارد. خانم بازیگر دارای مدرک دکترای روان‌ شناسی بالینی است. به تازگی نیز عکس وی به قیمت ۳۲۰۰ دلار فروخته شد.
یک تصویر از بهنوش طباطبایی، در شبکه Polygon به صورت NFTمینت شده و با قیمت یک اتر، حدودا 3200 دلار در OpenSea به فروش رفته است. این اثر توسط یکی از طرفداران این بازیگر به فروش رفته که کالکشنی از تصاویر او را داراست. خرید این NFT از طریق مینت این اثر ۳۲۰۰ دلار را به نام خود کرده است. بهنوش طباطبایی در واکنش به این خبر نوشت: یک سلفی سر از کجاها که در نمیارد.
کاربران شبکه‌های اجتماعی نظرات خود را نسبت به این خبر بیان می‌کنند. عده‌ای عنوان می‌کنند شخصی که این عکس را با این قیمت تهیه کرده دیوانه است. کاربرانی عنوان می‌کنند نقاشی، عکس و آثار هنری ارزشمندی وجود دارد که به این شدت به آنها توجه‌ای نمی‌شود. این کاربران معتقدند بعید هم نیست به خود شخص بهنوش طباطبایی فروش رفته باشد و خود او عکس خود را خریده است. جمعی از کاربران هم این سوال را مطرح می‌کنند که آیا از صاحب عکس اجازه‌ای گرفته شده و یا بدون اجازه صاحب عکس این کار صورت گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала