جزیئاتی از قطع صادرات گاز ایران به ترکیه

© Sputnik / Pavel Palamarchuk /  مراجعه به بانک تصاویر جزیئاتی از قطع صادرات گاز ایران به ترکیه
جزیئاتی از قطع صادرات گاز ایران به ترکیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2022
اشتراک
شرکت ملی گاز ایران در بیانیه ای اعلام نمود که جریان صادرات گاز به ترکیه از طرف ایران قطع نشده است
به گزارش اسپوتنیک، شرکت ملی گاز ایران در گزارشی در خصوص قطع ارسال گاز ایران به ترکیه اعلام نمود که در پی بروز نشت گاز در ایستگاه بازرگان از دو اتصال عایقی و بر هم خوردن شرایط استاندارد کاری در ایستگاه، صادرات گاز به ترکیه کاهش یافته و تا زمان رفع اشکال برای مدتی کوتاه، به حال تعلیق در خواهد آمد.
با کنترل شرایط عملیاتی و پایش مستمر نشتی‌ها و کنترل فشار، جریان صادرات گاز از طرف ایران برقرار نگاه داشته شد اما به دلیل مشکل فنی در ایستگاه تقویت فشار ترکیه، این کشور امکان دریافت گاز را در حال حاضر ندارد.
توقف عرضه گاز ایران به ترکیه به دلایل فنی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
توقف عرضه گاز ایران به ترکیه به دلایل فنی
روز گذشته، شرکت نفت و گاز ترکیه بوتاش در بیانیه مطبوعاتی که به دست اسپوتنیک رسیده است، اعلام کرد که ایران به دلایل فنی از 20 ژانویه به مدت 10 روز عرضه گاز به ترکیه را متوقف می کند. وی افزود: با توجه به حادثه رخ داده در خط انتقال گاز طبیعی در خاک ایران، گازرسانی به کشورمان از طریق خط لوله گاز گوربولک - آغری در مدت 10 روز انجام نخواهد شد و همکاران ایرانی در حال انجام اقدامات لازم هستند.
رفع نقص در اسرع وقت به منظور حفظ تعادل سیستم تامین برق و گاز طبیعی، محدودیت‌های مصرف گاز در تاسیسات صنعتی و نیروگاه‌های پرمصرف با اطلاع قبلی از زمان محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.
علیرغم شرایط نامساعد جوی، تمامی تدابیر اتخاذ شده تا اطمینان حاصل شود که محدودیت ها بر سایر مصرف کنندگان تأثیر نمی گذارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала