قوه قضائیه ایران: آزادی حسین فریدون شایعه است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / برادر رئیس جمهور ایران الان کجاست؟
برادر رئیس جمهور ایران الان کجاست؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
اشتراک
قوه قضائیه ایران اعلام کرد: حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیت خود را سپری می‌ کند و همچنین مجازات ضبط مال ۳۱ میلیارد تومانی فریدون بر اساس حکم دادگاه انجام شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه ایران، در پی انتشار برخی ادعاها درباره حسین فریدون در فضای مجازی، سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، درباره آخرین وضعیت این محکوم، گفت: حسین فریدون در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.
درویش‌ وند، در عین حال تأکید کرد: این محکوم‌ علیه مانند تمامی زندانیان که از مرخصی قانونی برخوردار هستند، از حق قانونی خود برای پیگیری مسائل پزشکی هم استفاده کرده است.
وی افزود: فریدون به ۳۱ میلیارد تومان ضبط اموال و جزای نقدی به همین مبلغ محکوم شده است که در آخرین دوره‌ای که به مرخصی اعزام شده بود، این مسأله نیز پیگیری و بر اساس حکم دادگاه، مجازات ضبط اموال به صورت کامل محقق شد.
درویش‌ وند، اظهار کرد: در همین راستا نیز تاکنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جزای نقدی ۳۱ میلیارد تومانی وی اخذ شده است.
سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، عنوان کرد: حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала