روایت تلخ هنرمند پیشکسوت صدا از زندگی‌اش در برنامه جوکر +ویدئو

© Photo / PUBLIC DOMAINبی خانمان کارتن خواب
بی خانمان کارتن خواب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
اشتراک
مجید شاپوری کمدین دهه ۶۰ و هنرمند پیشکسوت تلویزیون با حضور در برنامه جوکر از بی‌خانمانی خود گفت.
به گزارش اسپوتنیک، جوکر یک مسابقه در شبکه نمایش خانگی، به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی و با اجرای سیامک انصاری است. در این برنامه تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و … در اتاقی در بسته برای خنداندن یکدیگر تلاش می‌کنند اما هر کس که بخنند حذف می‌شود و برنده‌ی نهایی مسابقه کسی است که تا آخر برنامه نخندد.
مجید شاپوری، هنرمند پیشکسوت حوزه تقلید صدا که بنیانگذار تقلید صدا و صداسازی با حنجره در ایران می‌باشد این روزها با حضور در برنامه جوکر نامش بر سر زبان‌ها افتاده، از بی‌خانمانی خود گفته است. شاپوری مصاحبه‌ی جدیدی داشته که در بخشی از آن به صحبت درباره‌ی مشکلات معیشتی خود پرداخته است.
او در این مصاحبه گفت که جز تقلید صدا شغل دیگری ندارد و با کمک‌های مالی دوستانش روزگار می‌گذراند. وی همچنین گفت از عهده‌ی پرداخت اجاره خانه برنمی‌آید به همین دلیل شب‌ها در دفتر یکی از دوستانش می‌خوابد. او گفت مردم باید بدانند که هنرمند مملکت‌شان هم مثل خودشان است و سختی‌های زیادی را متحمل شده و می‌شود و مانند بسیاری از هنرمندان آن دوره رفته رفته کم کار و فراموش شد. سال‌ ها از مجید شاپوری خبری نبود تا اینکه در برنامه جوکر احسان علیخانی حضور پیدا و خاطره‌ی اجراهایش را برای مردم زنده کرد.
شاپوری در برنامه جوکر اجرای زیبایی از خود به نمایش گذاشت که باعث شد او را پدیده جوکر بنامند. این حضور موفق در برنامه جوکر توجه شبکه‌های اجتماعی و کنجکاوی رسانه‌ها نسبت به مجید شاپوری را به دنبال داشت و فرصتی برای درد دل این هنرمند پیشکسوت فراهم آورد.
کاربران بسیاری عنوان می‌کنند با شنیدن صحبت‌های این هنرمند و روایت تلخی که از زندگیش داشته دلشان به درد آمد و امیدوارند پس از این برنامه توجه بیشتری به این هنرمند از سوی مسئولان شود. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند این تنها هنرمندی نیست که در چنین وضعیتی است و بسیارند هنرمندانی که فراموش شده‌اند و به سختی زندگی خود را می‌گذرانند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند برخلاف این هنرمندان که هنر واقعی خود را به نمایش می‌گذرانند، افرادی با حمایت مردم خود را هنرمند می‌دانند و متاسفانه در حمایت از مردم کوتاهی می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала