دعوا و درگیری فیزیکی در جلسه مجمع عمومی بانک دی +ویدئو

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRIملزم شدن بانک‌های ایران به ارائه اطلاعات ماهانه درباره مشتریان خود
ملزم شدن بانک‌های ایران به ارائه اطلاعات ماهانه درباره مشتریان خود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2022
اشتراک
جلسه امروز مجموع عمومی فوق‌العاده بانک دی که در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از درگیری فیزیکی جلسه روز گذشته مجموع عمومی فوق‌العاده بانک دی که در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک، ساعت ۱۰ صبح برگزار شد در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌‌شود که با واکنش کاربرانی زیادی همراه شده است.
در این ویدئو آنچه مشاهده می‌شود که در مجمع عمومی بانک دی درگیری و تنش ایجاد شده است و گویا یک سهامدار جانباز با پرتاب کردن اجسام به سمت هیات رئیس مجمع حق خود را درخواست کرد. گفته می‌شود نماد دی تا قبل از بسته شدنش حدود ۸۰ درصد از سقف تاریخی خود را اصلاح کرده بود، نمادی که قرار بود به خانواده شهدا سود دهد.
کاربران با عصبانیت عنوان می‌کنند آقای قاضی‌زاده مگر مجموعه‌های نظارتی به شما تذکر نداده بودند که مجمع را برگزار نکنید؟ چرا و با چه مجوزی اقدام به این نمایش کردید؟ این کاربران عنوان می‌کنند باید کسی پاسخگوی وضعیت پیش آمده باشد، مردم برای پول‌هایی که این چنین به راحتی از آنها دزدیده شده زحمت کشیده بودند و اکنون که حق خود را مطالبه می‌کنند با برخوردهای مختلف روبرو می‌شوند‌.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند سرمایه مردم را غارت کردند و حق به جانب هستند و چقدر خوب است که برخی به این شکل حق خود را طلب می‌کنند و با کنایه عنوان می‌کنند همه چیز از آن سیلی پر برکتی که به استاندار آذربایجان شرقی زده شد شروع شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала