ویدئو پربازدید از بارش برف شدید در چند شهرهای ایران +ویدئو

© @https://twitter.comویدئو پربازدید از بارش برف شدید در چند شهرهای ایران +ویدئو
ویدئو پربازدید از بارش برف شدید در چند شهرهای ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2022
اشتراک
ویدئویی از لحظات زیبای برفی کاربران را مشتاق دیدن آن کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از حال و هوای زمستانی مناطقی از ایران و شادی مردم با موسیقی متن به سبک آذربایجانی در فضای مجازی منتشر شده که با استقبال کاربران ایرانی همراه شده است.
این ویدئو شامل صحنه‌هایی از لحظات زیبای سفیدپوش شدن برخی شهرها به دلیل باریدن برف سنگین و برف بازی مردم هست که باعث شده از طرف کاربران مورد توجه باشد. در این ویدئو بعضی از بچه‌ها یا حتی جوانان با خوشحالی از بلندی روی برف‌ها می‌پرند و با سر یا صورت روی برف فرود می‌آیند، اما بعضی از بچه‌ها به دلیل کوتاهی قدشان تا کمر در برف فرو می‌روند یا افرادی که از خالی کردن برف درختان روی خودشان لذت می‌برند.
به نظر می‌رسد درست کردن گلوله برفی و پرتاب آن به سمت یکدیگر نیز بسیار پر هیجان و با اهمیت باشد. نکته جالب این ویدئو آهنگ زیبایی که روی ویدئو شنیده می‌شود که حاصل نوازندگی زنده ۲ پسر جوان است و در آخر ویدئو دیده می‌شوند با یک ساز کوبه‌ای و یک آکاردئون در هوای برفی در حال اجرای قطعه متن این ویدئو هستند.
بسیاری از کاربران از دیدن این ویدئو لذت می‌برند و آرزو می‌کنند کاش آنجا بودند تا در میان برف‌ها عکس می‌گرفتند. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند از یخبندان به دلیل سرمای بیش از حد و لغزنده شدن جاده‌ها خوش‌شان نمی‌آید و به همین دلیل ترجیح می‌دهند در این موقعیت نباشند. جمعی از کاربران مقیم تهران با دیدن این مناظر برای بارش برف در تهران دعا می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала