تلاش مرزبانان ایرانی برای برف‌روبی در‌ نقطه صفر مرزی+ویدئو

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر تلاش مرزبانان ایرانی برای برف‌روبی در‌ نقطه صفر مرزی+ویدئو
تلاش مرزبانان ایرانی برای برف‌روبی در‌ نقطه صفر مرزی+ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2022
اشتراک
در نقطه صفر مرزی آذربایجان‌غربی برف بسیاری باریده که مسیرها را بسته است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از تلاش مرزبانان برای برف‌روبی معابر مرزی در فضای مجازی منتشر شده است که توجه کاربران بسیاری را جلب کرده است. در این ویدئو نمایش داده می‌شود که مرزبانان برای برف‌روبی برفی با ارتفاع 2 تا 3 متر آماده می‌شوند.
کاربران در واکنش به این ویدئو عنوان می‌کنند زندگی برای مرزبانان در چنین شرایطی بسیار سخت است و اگر به آنها امدادرسانی و رسیدگی شود شرایط برای آنها بهتر خواهد شد. جمع زیادی از این کاربران برای سلامت و اقتدار این جوانان دعا می‌کنند و ضمن اینکه عنوان می‌کنند این مرزبانان با تلاششان آرامش را به آنها هدیه می‌کنند و سپاسگزارند، از بابت اینکه حقوق آنها کم است بسیار ابراز نگرانی می‌کنند.
جمعی از کاربران عنوان می‌کنند اگر برای درب ورودی سقف می‌گذاشتند و یا ورودی را 2 تا 3 متر بالاتر از سطح زمین می‌ساختند که در پاسخ این کاربران، کاربرانی عنوان می‌کنند در چنین مناطقی سازها خود در ارتفاع هستند و کل بدنه از بتن چند لایه تشکیل شده است که این امکان را به سازه نمی‌دهد به شکل دیگری ساخته شود. کاربران عنوان می‌کنند در شرایط عادی نیز رفت و آمد در چنین مناطقی سخت است چه برسد به زمستان که در طول چند ساعت ارتفاع زیادی برف می‌بارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала