لاوروف: احتمالا مقامات آلمانی مستقیماً با آزار کارمندان راشا تودی در آلمان ارتباط دارند

© Sputnik / Yevgeniy Biyatovلاوروف: احتمالا مقامات آلمانی مستقیماً با آزار کارمندان راشا تودی در آلمان ارتباط دارند
لاوروف: احتمالا مقامات آلمانی مستقیماً با آزار کارمندان راشا تودی در آلمان ارتباط دارند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2022
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه سرگی لاوروف در گفتگو با همتای آلمانی خود گفت که مقامات آلمان ممکن است در آزار و اذیت کارکنان راشاتودی در آلمان دست داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی با همتای آلمانی خود گفت که فدراسیون روسیه دلایلی برای این باور دارد که مقامات آلمانی مستقیماً با سرکوب RT DE (راشا تودی در آلمان) مرتبط هستند.
او پس از گفتگو با همتای آلمانی خود آنالنا بوربوک گفت: "دلایلی داریم که باور کنیم دولت آلمان با آنچه در حال وقوع است (آزار و اذیت راشا تودیدر آلمان) ارتباط مستقیمی دارد."
پاسخ بخش آلمان راشا تودی در مورد ادعای جاسوسی بیلد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2021
پاسخ بخش آلمان راشا تودی در مورد ادعای "جاسوسی" بیلد
پیش از این در خبرها آمده بود که اتحادیه روزنامه نگاران آلمان از نهادهای نظارتی این کشور خواستند که به پورتال آلمانی زبان راشا تودی مجوز پخش تلویزیونی ندهند.
در بیانیه این اتحادیه آمده؛ اتحادیه روزنامه نگاران آلمان از نهادهای نظارت بر رسانه ها می خواهد که مجوز پخش راه اندازی شبکه تلویزیونی برای سایت RT Deutsch را ندهند.
در ادامه این پیام تاکید شده که ما راشا تودی را به عنوان یک رسانه خبری نمی شناسد، بلکه تنها ابزاری برای تبلیغ کرملین است.
وضعیت رسانه های روسی طی سال های اخیر در غرب به طور چشمگیری با مشکلاتی روبرو شده است. در ماه نوامبر سال گذشته پارلمان اروپا قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن نیاز به مقابله با رسانه های روسی تاکید شده و از راشا تودی و اسپوتنیک به عنوان تهدیدهای اصلی نام برده شده.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала