لغو پروازها در خطوط هوایی آمریکا به دلیل وجود برج های جی 5 در نزدیکی فرودگاه ها

CC BY-SA 2.0 / InSapphoWeTrust / Alaska Airlinesامکان لغو پروازها در خطوط هوایی آمریکا به دلیل وجود برج های جی 5 در نزدیکی فرودگاه ها
امکان لغو پروازها در خطوط هوایی آمریکا به دلیل وجود برج های جی 5 در نزدیکی فرودگاه ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2022
اشتراک
روسای بزرگترین خطوط هوایی ایالات متحده آمریکا هشدار داده اند که سرویس بی سیم 5G که تجهیزات آن باید از 19 ژانویه در نزدیکی فرودگاه ها راه اندازی شود، ممکن است منجر به لغو و تاخیر پرواز شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه هیل، در نامه ای خطاب به دولت کاخ سفید اعلام نمود که استقرار 5G باعث ایجاد نقص در پروازهای هواپیما در آمریکا می شود. به همین دلیل، بیش از 1100 پرواز با 100000 مسافر ممکن است در روز چهارشنبه لغو یا به تعویق بیفتد. مقامات ایالات متحده آمریکا خواستند تا زمانی که راهی برای ایمن نگه داشتن پروازها پیدا شود، راه‌اندازی شبکه 5G را نزدیک‌تر از سه کیلومتر از باند فرودگاه‌ها حفظ کنند.
لغو ۵۰۰ پرواز خط هوایی سَوث وست آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
لغو ۵۰۰ پرواز خط هوایی سَوث وست آمریکا
هیل به نقل از نامه ای از مدیران ارشد خطوط هوایی دلتا، یونایتد ایرلاینز، فدرال اکسپرس، یو پی اس و سایر شرکت ها در آمریکا می گوید: "مداخله فوری برای جلوگیری از اختلالات قابل توجهی که بر مسافران هوایی، حامل ها، زنجیره تامین و تجهیزات پزشکی ضروری تأثیر می گذارد، لازم است. و باید اقدامات لازم را برای تاخیر پرواز ها انجام داد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала