گروگان گیر کنیسه تگزاس یک تبعه انگلیسی بود

© AP Photo / John Minchilloگروگان گیر کنیسه تگزاس یک تبعه انگلیسی بود
گروگان گیر کنیسه تگزاس یک تبعه انگلیسی بود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2022
اشتراک
اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) طی بیانیه ای اعلام کرد، مردی که روز گذشته در کنیسه ای در ایالت تگزاس اقدام به گروگان گیری کرده بود، ملک فیصل اکرم، یک تبعه 44 ساله انگلیسی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیانه مطبوعاتی اداره تحقیقات فدرال آمریکا گفته شده است: "مأمور کنترل ویژه از دفتر میدانی اف بی آی در دالاس هویت گروگان‌ گیر کنیسه کولویل را امروز تایید کرد. وی ملک فیصل اکرم، شهروند بریتانیایی 44 ساله است."

روز گذشته او چهار نفر را برای چند ساعت در کنیسه محلی به گروگان گرفت. اکرم یکی از آنها را آزاد کرد، بقیه توسط نیروهای ویژه آزاد شدند و مظنون مورد تیراندازی قرار گرفت.
جو بایدن: گروگانگیری در کنیسه در تگزاس را اقدام تروریستی خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2022
جو بایدن: گروگانگیری در کنیسه در تگزاس را "اقدام تروریستی" خواند


بر اساس گزارش رسانه ها، وی خواستار آزادی عافیه صدیقی، شهروند پاکستانی بود که در آمریکا به اتهام اقدام به قتل یک سرباز آمریکایی در افغانستان به ۸۶ سال زندان محکوم شده است.

روز شنبه پلیس کولویل در حساب توئیتری خود اعلام کرده بود، فردی ناشناس در کنیسه ای در شهر کولویل در ایالت تگزاس آمریکا اقدام به گروگان گیری کرده است. سپس گرگ ابوت، فرماندار تگزاس اعلام کرد، همه گروگان‌ها آزاد شده‌ اند و هیچ کس آسیبی ندیده‌ اند. به گزارش فرمانده پلیس در شهر کولویل فرد مظنون کشته شده است.

شبکه تلویزیونی "اسکای نیوز" نیز با استناد به رسانه های آمریکایی گزارش کرد که فرد مظنون با لهجه بریتانیایی صحبت می کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала