علت صدای مهیب در غرب ایران مشخص شد

© AFP 2023 / Nicolas Tucatعلت صدای مهیب در غرب ایران مشخص شد
علت صدای مهیب در غرب ایران مشخص شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2022
اشتراک
دبیر شورای امنیت ایران، با رد هرگونه گمانه زنی درباره علت صدای مهیب در شهرستان اسدآباد استان همدان، گفت: صدای شنیده شده ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ایران، درباره شنیده شدن صدای مهیب در استان همدان، گفت: با بررسی دستگاه‌ های امنیتی و انتظامی مشخص شد که صدای شنیده شده ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.
شبکه‌ های اجتماعی و برخی رسانه‌ ها شب گذشته از صدای مهیبی در استان همدان خبر داده بودند.
تصویر خبر آرشیوی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2022
رسانه ها: صدای انفجارهای قوی در غرب ایران شنیده شد
پیش از این سعید کتابی فرماندار شهرستان اسدآباد اعلام کرده بود، که ابتدا گمان رفت که صدای رعد و برق با توجه به شرایط جوی است، اما این امکان رد شد.
منبع آگاه دیگری در نیروهای مسلح ایران به خبرگزاری تسنیم گفت: صداهای شنیده شده ارتباطی با فعالیت‌ های نیروهای مسلح و تست سامانه‌ های پدافندی ندارد و برخی گمانه زنی‌ها در فضای مجازی که علت صداهای شنیده شده را به انجام عملیات خرابکارانه و حمله خارجی نسبت می‌ دادند را نیز تکذیب کرده و تاکید کرد منبع اصلی صدای شنیده شده وقوع رعد و برق در منطقه غرب کشور بوده است.
به گزارش برخی خبرگزاری ها، شدت صدا در برخی نقاط در و پنجره خانه‌ ها را تکان داده و مردم را مجبور به ترک خانه‌ های خود کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала