جو بایدن: گروگانگیری در کنیسه در تگزاس را "اقدام تروریستی" خواند

© REUTERS / Kevin Lamarqueجو بایدن: گروگانگیری در کنیسه در تگزاس را "اقدام تروریستی" خواند
جو بایدن: گروگانگیری در کنیسه در تگزاس را اقدام تروریستی خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2022
اشتراک
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده گروگان گیری در کنیسه در ایالت تگزاس را "اقدام تروریستی" خواند.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن در خصوص گروگانگیری در کنیسه یهودیان در تگزاس به خبرنگاران گفت: "این یک اقدام تروریستی بود."

رئیس جمهور آمریکا افزود که با مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده صحبت کرده و با وی همکاری می کند تا از بروز موقعیت های مشابه در آینده جلوگیری شود.

روز شنبه پلیس کولویل در حساب توئیتری خود اعلام کرده بود، فردی ناشناس در کنیسه ای در شهر کولویل در ایالت تگزاس آمریکا اقدام به گروگان گیری کرده است. سپس گرگ ابوت، فرماندار تگزاس اعلام کرد، همه گروگان‌ها آزاد شده‌ اند و هیچ کس آسیبی ندیده‌ اند. به گزارش فرمانده پلیس در شهر کولویل فرد مظنون کشته شده است.
گروگانگیری در کنیسه ای در تگزاس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2022
گروگانگیری در کنیسه ای در تگزاس
گفتنی است، شنبه شب بیش از ده ساعت پس از آنکه یک مرد مسلح یک مراسم مذهبی را مختل کرد و درگیری شدید با پلیس را آغاز کرد، به سلامت آزاد شدند. همه گروگان‌ های باقی‌ مانده که در کنیسه‌ ای در کالی‌ ویل تگزاس نگهداری می‌شدند، به سلامت آزاد شدند.
مایکل میلر رئیس پلیس کالی ویل، گفت که مرد مسلح مرده است، اما مقامات از تایید علت مرگ او خودداری کردند. اف‌ بی‌ آی گفت که هویت مرد مسلح را مشخص کرده‌اند، اما اعلام کردند که آن را فاش نمی‌کنند. این حادثه برای اولین بار در ساعت ۱۰:۴۱ صبح به وقت محلی (۱۶:۴۱ به وقت گرینویچ) روز شنبه در حین برنامه شبات که به صورت آنلاین پخش می شد به اداره پلیس کالی ویل گزارش شد. پلیس تیم های ضربت را مستقر کرد و ساکنان منطقه را تخلیه کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала