رسانه ها: صدای انفجارهای قوی در غرب ایران شنیده شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تصویر خبر آرشیوی است
تصویر خبر آرشیوی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2022
اشتراک
خبرگزاری های محلی و پست های شبکه های اجتماعی می گویند که بامداد روز یکشنبه صدای انفجارهای قوی در چندین شهر غرب ایران شنیده شد، اما ماهیت این انفجارها هنوز مشخص نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از چندین حادثه مشابه در چند ماه گذشته، مقامات گفتند که ارتش ایران در بحبوحه تشدید تنش ها با اسرائیل و ایالات متحده، رزمایش های اعلام نشده ای را برای دفاع هوایی خود انجام می دهد.
خبرگزاری فارس به نقل از سعید کتابی فرماندار شهرستان اسدآباد اعلام کرد: ما در حال بررسی موضوع هستیم اما تا کنون گزارش خاصی به دست ما نرسیده است.
ابتدا گمان رفت که صدای رعد و برق با توجه به شرایط جوی است، اما این امکان رد شد.
سعید کتابی
فرماندار شهرستان اسدآباد
همچنین یک منبع آگاه در نیروهای مسلح ایران به خبرگزاری تسنیم گفت: صداهای شنیده شده ارتباطی با فعالیت‌ های نیروهای مسلح و تست سامانه‌ های پدافندی ندارد و برخی گمانه زنی‌ها در فضای مجازی که علت صداهای شنیده شده را به انجام عملیات خرابکارانه و حمله خارجی نسبت می‌ دادند را نیز تکذیب کرده و تاکید کرد منبع اصلی صدای شنیده شده وقوع رعد و برق در منطقه غرب کشور بوده است.
به گزارش برخی خبرگزاری ها، شدت صدا در برخی نقاط در و پنجره خانه‌ ها را تکان داده و مردم را مجبور به ترک خانه‌ های خود کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала