بازی خیریه فوتسال بانوان هنرمند و ورزشکاران به نفع کودکان کار +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Abdel Rahman Abdallahبازی خیریه فوتسال بانوان هنرمند و ورزشکاران به نفع کودکان کار +عکس، ویدئو
بازی خیریه فوتسال بانوان هنرمند و ورزشکاران به نفع کودکان کار +عکس، ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.01.2022
اشتراک
تک گل تیم بانوان بازیگر را الناز شاکردوست به ثمر رساند.
به گزارش اسپوتنیک، برگزاری بازی دوستانه فوتسال با حضور تعدادی از بانوان بازیگر و ورزشکاران به نفع کودکان کار با واکنش‌هایی از سوی کاربران همراه شده است. دیدار دوستانه‌ بین این تیم‌های فوتسال بانوان بازیگر و ورزشکاران پیشکسوت تهران برگزار شد.
ستارگان سینما ایران همچون الناز شاکردوست، خواهران منصوریان، لادن مستوفی، آزاده زارعی حضور داشتند. این بازی با شعار "دنیای بدون کار برای کودکان" به نفع کودکان کار برگزار شد که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ بانوان ورزشکار پیشکسوت تهران به پایان رسید.
تک گل تیم فوتسال بانوان ستارگان سینما ایران را الناز شاکردوست به ثمر رساند که خوشحالی تماشاگران را در پی داشت و علاوه بر این بسیاری از کاربران با دیدن چهره الناز شاکردوست به حضور او واکنش مثبت نشان دادند.
تعدادی از کاربران از حرکت بازیگران و ورزشکاران ایرانی استقبال کردند و برای ثابت قدم بودن این افراد برای اهداف انسان دوستانه بزرگ‌تر ابراز امیدواری می‌کنند.
برخی از کاربران با دیدن تصاویر مربوط به این خبر از مدل مو و چهره الناز شاکردوست انتقاد می‌کنند و عنوان می‌کنند چهره شاکردوست شبیه به چهره شخصیت انیمیشنی عروس مردگان شده و جمعی به همین دلیل به وی لقب الناز تبر به خاطر شباهتش به شاخ‌ سابق اینستاگرامی، سحر تبر دادند.
کاربران بسیاری با تماشای این بازی بیشتر به ظاهر الناز شاکردوست اشاره می‌کنند و از هدف بازی انجام شده به دور ماندند و کاربرانی در جمع‌بندی نظرات کاربران به این نتیجه رسیدند که هدف از برگزاری این بازی تبلیغ و نشان دادن ستارگان سینما بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала