ادامه صادرات نفت ایران در سال 1401محقق خواهد شد؟

© Photo / IRNAجواد اوجی، وزیر نفت ایران
جواد اوجی، وزیر نفت ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.01.2022
اشتراک
وزیر نفت ایران: درامدهای ارزی حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، گاز صادراتی، فراورده‌های نفتی و پتروشیمی در ۱۰ ماهه امسال افزایش نشان داده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، جواد اوجی، وزیر نفت ایران روز 15 ژانویه (شنبه)، از افزایش چشمگیر درامدهای ارزی حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، گاز صادراتی، فراورده‌های نفتی و پتروشیمی در ۱۰ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
توافق اوپک برای افزایش تولید نفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2022
توافق اوپک برای افزایش تولید نفت
وی در ادامه گفت: "با تلاش همکاران و با استفاده از ظرفیت‌های موجود دستیابی به رقم یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه محقق می‌شود. با تلاشی که همکاران ما در حوزه وزارت نفت با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و شناسایی آن به‌کار گرفته‌اند و همچنین بازاریابی که در بسیاری از کشورها انجام می‌دهیم، اعداد و ارقامی که در بودجه و لایحه‌ای که از سوی دولت به مجلس پیشنهاد شده در سال ۱۴۰۱ محقق می‌شود.
با تلاشی که در حوزه وزارت نفت در چند ماه اخیر در حوزه فروش نفت و میعانات و هم صادرات گاز و هم فروش محصولات پتروشیمی صورت گرفته روند رو به بهبود و رشد بوده و درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، خالص گاز صادراتی، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیر داشته است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала