عکس یادگاری معلمان با لباس‌ کلاس‌های آنلاین خود +عکس

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر عکس-یادگاری-معلمان-با-لباس-کلاسهای-آنلاین-خود-عکس
عکس-یادگاری-معلمان-با-لباس-کلاسهای-آنلاین-خود-عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.01.2022
اشتراک
معلمان یک موسسه با لباس‌هایی که در کلاس آنلاین می‌پوشیدند عکس یادگاری گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی انتشار عکس یادگاری جمعی از معلمان یک موسسه آموزشی که با لباس‌هایی که سر کلاس‌ آنلاین خود حاضر می‌شدند عکس گرفتند، در میان کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. گفته می‌شود تعدادی از معلمان یک موسسه آموزشی، با لباس‌هایی که در کلاس‌های آنلاین می‌پوشیدند، عکس یادگاری گرفتند که دیدن آن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد.
در این عکس تعدادی از معلمان هستند که با کت و کراوات، شلوار کوتاه و دمپایی پوشیدند. یکی از معلمان شلوار کوتاه به همراه کفش کتونی و پیراهن، کت و کراوات پوشیده است. همچنین یکی از معلمان زن، پیراهن صورتی رنگ و یک دامن به همراه دمپایی عروسکی پوشیده است.
بسیاری از کاربران این تصاویر را می‌پسندند و آنها را جالب می‌دانند. تعدادی از کاربران این تصاویر را خلاقانه و دور از انتظار عنوان کردند. عده‌ای از کاربران بر این باورند که این تصاویر در یک میهمانی جمعی از معلمان گرفته شده که قرار بوده با لباس‌هایی که به هنگام آموزش آنلاین می‌پوشیدند به مهمانی بیایند. برخی از کاربران دمپایی فردی که کراوات زرد زده را بامزه می‌دانند و برخی دیگر پوشیدن جوراب ورزشی کفش مردانه شخصی که شلوار کوتاه آبی فیروزه‌ای‌ پیراهنش ست شده اشاره می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала