بررسی بازگشایی حداکثری مدارس در ستاد مقابله با کرونا در تهران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محسن منصوری
محسن منصوری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.01.2022
اشتراک
محسن منصوری، استاندار تهران: بازگشایی حداکثری مدارس در ستاد مقابله با کرونا بررسی شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری میزان، محسن منصوری، استاندار تهران به جلسه ستاد ملی کرونا اشاره کرد و ضمن تاکید بر توافق بر بازگشایی حداکثری مدارس، گفت: در ستاد ملی کرونا مقرر شد، در بازی‌های ملی فوتبال انتخابی جام جهانی حضور تماشاگران را در وزرشگاه‌ها داشته باشیم؛ حداقل حضور را با حداکثر رعایت دستورات بهداشتی خواهیم داشت.
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.12.2021
اظهارات رئیس جمهور ایران در خصوص بازگشایی مدارس
وی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در استان تهران به خبرنگاران گفت: گزارش آموزش و پرورش استان تهران حاکی از آن است که باید در زمینه ارتقای سطح سواد دانش‌آموزان تدبیری جدی داشته باشیم.
منصوری تعطیلات طولانی‌مدت مدارس را موجب نگرانی‌هایی درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد ملی کرونای امروز نیز توافق بر بازگشایی حداکثری مدارس بود.
استاندار تهران به آمادگی ۹۰ درصد مدارس تهران برای بازگشایی کامل اشاره کرد و افزود که بدلیل حساسیت‌ها و نگرانی ها که خانواده‌ها دارند دانش‌آموزان ۲ روز در مدارس حضور پیدا می‌کنند و ادامه داد: بنا شد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حداکثر بازگشایی مدارس در شهر تهران را داشته باشیم.
وی همچنین درباره واکسیناسیون دز سوم گفت: حدود ۲۰ درصد مراجعه و تزریق دز سوم کرونا را داشتیم و از مردم می‌خواهیم سریع‌تر در این باره اقدام کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала